Prológus

1K 38 0
                                    


Egy kifejezetten hűvös tavaszi reggelnek nézek elébe. Csak hallgatom, ahogy a szél halkan egymásnak érinti a fák éppen kinyíló leveleit. Nem volt túl sok kedvem kikelni a meleget adó, puha ágyamból, de most itt állok a ház előtt. Nehéz és még fáradt léptekkel érek a kapuhoz. Az öreg vasszerkezet lomhán nyikorogva adja meg magát. Lassan indulok el a tejesen kihalt utcán, ilyenkor ritkán látom a szülővárosom, még nem is ébredezik, a bulizó fiatalok is csak nemrég értek szobájukba.

Néhány kutya ugat egy keveset, amikor elhaladok a jól őrzött területük előtt, de amint tovább lépdelek vissza fekszenek kis házukba és tovább alusszák az igazak álmát. Az ég alja már enyhén rózsaszínes árnyalatba néhol vörösesbe kúszik, amely megvilágítja az inmár ébredező várost. Úgy elkalandoztam gondolataimban és eme gyönyörű tájban, észre sem vettem, hogy ideértem az állomásra.

Ja igen, majd elfelejtettem. Levi Ackerman vagyok 17 éves és itt állok az állomáson a vonatomra várva, hogy elvigyen a reptérre és itt hagyjam egy kis időre Oszakát.

~~~~~~~~~~~~~~

Előre is szeretnék elnézést kérni, a helyesírási hibákért, nem lett visszaolvasva. Ez az első irományom, ezért kérlek jelezzétek, ha tetszik. Előreláthatólag 30 fejezet körül lesz, ez a kis történet.

Szerelem harmadik látásraWhere stories live. Discover now