"Çocuklar şirketimizin başkanı Semih bey vefat etmiş, uçuş yine ertelendi. Ben size haber vereceğim. Şuan evlerinize dönün herşey çok karışık. Arabası olmayanlar için servis ayarlayacağım." Duyduklarım ile şok olmuştum bir yandan mutlu bir yandan üzgündüm. Semih bey ile çok yakın değildik ama severdim onu fakat kafamı karıştıran ve beni şok eden şey daha az önce onu görmüştüm ve turp gibiydi acaba neden vefat etti? Üff Serhat eceli gelmiş ölmüş işte kendine iş mi arıyon salak çocuk. Şoktan çıktım ve zaten tek kalmış olduğum ana binadan çıktım arabama bindim. Yola çıkalı bir 10 dakika olmuşken henüz telefonum çaldı ama açamazdım çünkü arabadaydım sessize aldım ve devam ettim. Yaklaşık 20 dakika sonra eve varmıştım markete çıkmak için eksikleri kontrol ediyordum ki telefonum tekrar çaldı yabancı bir numaraydı açtım; "..... Servisimizin avantajlı fırsatlar-" kapattım ve engelledim. Ve aklıma gelmişken arabada arayan numaraya baktım Alex'di hemen geri aradım. Aranıyor.... Aranıyor.... Hala çalmadı ama sadece yarım saat önce beni aramıştı. Her neyse. Kafama takmadım. İşlerimi hallettim ve markete gittim. Marketteyken Alex yine aradı açtım; "Alo" ses yoktu. "Alo, Alex?" Telefon yüzüme kapandı bir şeyler oluyordu. Önce Semih bey sonra Alex. Yine kafama takmadım ama bu konuda yoğunlaşacaktım. O sırada Serpil hanımdan mesaj geldi; "Yolculuğunuz iki gün sonraya ertelendi Serhatcığım, haberin olsun." "Tamam serpil hanım" yazarak gönderdim ve ihtiyaçları tamamladım. Eve dönerken kızımı okuldan aldım. "N'ber İrem günün nasıl geçti bakalım?" "Çok güzel geçti babacığım güzelce oyun oynadık." "Aferin sana." Eve dönmüştük marketten aldıklarımı yerleştirdim ve eşimi aradım. "Alo Yağmur ne zaman geleceksin?" "Bugün erken çıkıcam 18.30 da." "Almaya geleyim mi?" "Yok hayır. İremi aldın mı?" "Evet evet yemek yiyor." "Tamam Hoşçakal" "Bay bay." Eşim bir dedektifin yanında çalışıyordu. Bulunan eşyaları temizleme görevi vardı. O yüzden çıkışları çoğu zaman değişiyordu. Bugünde 18.30'da çıkacaktı. Saat şuan 17.37'ydi. yaklaşık bir saat vardı. O sırada Mars hakkında bilgiler araştırmaya karar verdim.
Bir kaç dakikadır araştırıyorum ki telefonum çaldı. Arayan Alex'di. Hemen açtım.
"Alo abicim iyi misin, n'luyor?"
"Şey.. Merhaba sanırım Alex'in yakınsınız?"
Duyduğum yabancı ses ile şok oldum.
"Akrabalığım yok iş arkadaşım olur kendisi ama kardeşim gibi görürüm onu, ne oldu, neden telefonu sizde?"
"Ben doktoruyum bir kaç saat önce kaza geçirmiş en son aradığı kişi sizmişsiniz. 'abim' yazısını görünce aradım."
Beyninden vurulmuşa dönmüştüm.
"DURUMU NASIL?"
"Beyefendi sakin olun öncelikle. Şuan hayati tehlikesi var. Doktorlarımız çalışıyorlar, ameliyatta."
"HANGİ HASTANEDESİNİZ?"
"**** Özel hastanesi"
"Tamam sağolun. Gelmeye çalışırım."
Hemen herkese mesaj attım.
Nihat mesajı gördü ve yazmaya başladı.
Nihat küçük: "abi daha 10 dakika önce yanındaydım şaka mı yapıyorsun?"
"Hayır abicim şaka değil maalesef az önce doktor aradı."
Nihat K.:"Nasıl olabilir, kasıtlı mı?"
"Zannetmem ama Semih beyden sonra birde Alex...."
Nihat:"bir işler dönüyor ama bakalım..."
"Abicim şuan bunları düşünecek vakit yok, **** özel Hastanesi'ne gelin çabuk."
Nihat:"tamam abi."
"Diğerleri nerde olum Murat neredesiniz?"
Murat Sezgin:"yoldayım"
"Tamam."
Bende hemen yola çıktım.
Yaklaşık bir saatte hastaneye vardım. Herkes buradaydı. Serpil hanım bile.
Serpil Hanım: "attığım mesajı gördün mü, Serhat?"
"Hayır Serpil hanım görmedim bakayım."
Telefonumu açtım.
Serpil Akpak: "Serhat uçuşunuz yarına ertelendi."
Hemen kafamı kaldırdım ve Serpil hanıma sorar gözlerle baktım.
"Yarına mı?"
Serpil H.:"evet Serhat, yarına."
"Anladım."
Biz konuşurken doktor çıktı.
"Doktor bey durumu nasıl?"
Doktor:"Beni oyalamayın lütfen." dedi ve uzaklaştı. O sırada içeriden sesler gelmeye başladı:
"Hastanın kalbi durdu!"
"Kalp masajına başlayın hemen ne duruyorsunuz!"
Yaklaşık 2-3 dakika sonra uzun ve tiz bir ses duyduk...🌙
_______________________________________Woah! İşler karışıyor.
Aklımda şahane şeyler var ama tam 550 kelime oldu ve yerinde kesmek istedim.
Bakalım neler olacakk. 💃
İrem ve Yağmur hakkında daha fazla bilgi vereceğim merak etmeyin, çatlatmam sizi SJSNSNSNSN.Veee bu arada
Artık sınır koyma kararı aldım. O süreçte bölümleri yazacağım ama yayınlamayacağım. Sizde eğer kitaplarımızı sevdiyseniz sosyal medyayı kullanarak paylaşır ve arkadaşlarınıza önerir misiniz? Şimdiden sağolunnn.💋🤍
Sınır:
20 okunma
15 oy
10 yorum3. Bölüm hazır ona göre haaa!
Hoşçakalınnnnnn.
_______________________________________