And So it Began

67 4 5
                                    

Molim vas da mi iskreno kazete misljenje,Prva prica I jako me zanima sta mislite!Nastavlham sa pisanjem ako buds citano!Uzivajteee!

"Or am I a fool,talking to the moon"
Refren koji mi je odzvanjao u glavi dok sam vadila slusalice iz usiju...Sutra ponovo krecemo u skolu,polazim u 2 razred srednje I iskreno,iako bi mozda trebalo,ne radujem se da se vratim u skolsku klupu.
⚫Talking to the Moon...Ima necega carobnog u toj recenici,zar ne?Pogledala sam u telefon da proverim koliko je sati-04:27 mozda je vreme da spavam...Po navici sam stavila slusalice,tiho pustila Bruna Marsa da svira I pogledala kroz prozor.Zivim na 12.spratu I kroz prozo sobe pruza se pogled mog grada. Tamno nebo obasjavao je samo Mesec a oko njega su bile rasute zvezde.Pocela sam da razmisljam o momku koji mi se svidja I...
U mojoj glavi odjednom su pocele da se formiraju reci:"Mesece zasto on ne razume da mi jos uvek svidja?Kako da promenim to?Sve o cemu ja mislim kada sam sama je on,ne spavam nocima...Prozivljavam male trenutke koje sam propustila...tako bi volela da je sada pored mene...Videla sam ga nekoliko puta za vreme raspusta ali on mene smatra samo drugaricom...Zasto Mesece?Kako to da promenim?Imao je potrebu da se udalji,I uspeo je.To me je slomilo ali osmeh moze svasta da sakrije zar ne?"Setila sam se naseg poslednjeg zagrljaja I osetila sam kako mi se vruce suze slivaju niz lice."Laku noc Mesece,vec je 15 do 5 sutra treba ustati u 7..."
Umor je pobedio suze,udavljena mislima,i mokre kose od plakanja tonula sam u san... U polu snu
kao kroz tunel zacuo se duboki glas koji je govorio:"Nastavi,uspece,......."
⏰07:00 Alarm zvoni,jos sat vremena I skola zvanicno pocinje.Setila sam se prethodne veceri a onda i toga da cu ga videti danas.O NE NENENENENN!
Toliko ne zelim u skoluuu.

Talking to the MoonWhere stories live. Discover now