Első rész: Elrablott szív

121 5 3
                                    

- Jaj, nagyon zavarban vagyok...Ez lesz az első napom az új iskolában! Nagyon izgulok! Jaj, és igen, félek, hogy milyenek lesznek az új osztálytársaim!
Y/N remegve ment az utcán az iskola felé. Pár perc séta után megérkezett. Tudta, hogy a 114-es terembe kell mennie, ezért felment az első szintre. A folyosóra remegve ért, félénken nyitott ajtót, de azért bement.
- Gyerekek, csöndet kérek! - mondta a tanár. - Új diák érkezett az osztályba, fogadjátok sok szeretettel. Gyere ki, és mutatkozz be nekünk!
Y/N nagyot nyelt. Végignézett az osztályon, és megpillantott egy rózsaszín hajú fiút, aki igencsak felkeltette a figyelmét. A fiút látva Y/N szíve majd kiugrott, mert megtetszett neki. Remegve, félve ment a tanárja mellé.
- Ne félj, mutatkozz be nekünk! - bíztatta a tanár.
Y/N nem tudta levenni a különös fiúról a szemét. Szíve nyugtalanul vert amikor a fiúra szegezte a tekintetét.
- Szi-szia-sziasztok. Y/N vagyok és....
Y/N szava elállt, mert a fiú visszanézett rá. Elpirult.
- Y/N, minden rendben? Semmi baj, ülj le a helyedre ha rosszul érzed magad.- mondta a tanár.
- Én Milena Wilson vagyok. Én leszek az osztályfőnököd és a matematikatanárod.
- Nagyon jó. - felelte Y/N, aki továbbra is a fiút nézte.
- Te valahonnan ismered Yurit, hogy mindig őt nézed? - kérdezte Mrs.Wilson.
Y/N szíve remegve vert.
- N-nem, cs-csak az arca is-isme-ismerős hihi. - mondta Y/N.
Yuri Y/N-re mosolygott.
Kicsengettek. Mindenki a büfébe ment.

~Börtönben nőtt rózsa~ YURI X Y/N /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora