O týden později:
,,Harry?" promluvil jsem do ticha zatím co jsem hledal něco na počítači.
,,Ano?" promluvil tázající se Harry.
,,Můžeš sem prosím jít?"
,,Samozřejmě, copak?" zeptal se. Objal jsem ho a udělal líbivé gesto na jeho rtech. Polibek.
,,Miluju tě" zešeptal jsem a dál ho objímal. Přitiskl jsem se mu na hruď, měl zavřené oči a užíval si toho, že ho mám vedle sebe.
,,Já tebe taky, o hodně víc" řekl a hladil mě po vlasech.
,,Nikdy tě nechci ztratit, už nikdy" zešeptal jsem znovu a začaly mi kapat slzy na jeho černé tričko.
,,Taky tě nikdy nechci ztratit, ale.. teď mi pověz co se stalo, honey" řekl a sedl si na postel zatím co já furt stal před ním. Štvalo mě to.
,,Víš.. uvědomil jsem si co všechno jsem zkazil a moc toho všechno lituju, slibuju ti, že už to nikdy neudělám. V životě od tebe už neodejdu, v životě ti neřeknu, že se rozejdeme. Už nikdy víc a nikdy nic takovýho. Moc se omlouvám, nechtěl jsem to udělat.." řekl jsem, sklopil pohled, sedl si na postel a začal ještě víc plakat než předtím.
,,Neplakej, je to už za náma" usmál se na mě Harry a já jsem ho objal. Přitulil si mě k sobě a dával mi pusinky do vlasů.
,,Zlatíčko, já už budu muset jít. Udělal jsem si kafe, neboj máš tam taky, tak si ho jdi vypít. Za hodinku a půl jsem tady, slibuju" vyhrkl Harrya podíval se na hodinky. Začal si brát tašku a už šel do chodby. Vstal jsem z postele a šel s ním na chodbu.
,,A kam jdeš?" lehce jsem se usmál a utřel si poslední slzu na obličeji.
,,To se neříká" řekl Harry, usmál se a doobouval si botu.
,,No nic, už budu muset. Počkej tady na mě, jdi se napít a piš mi každou minutu ať vím, že jsi v pořádku, ano?"
,,Dobře a.. budeš mi odpovídat? Nebudeš mít příliš práce?" trošku jsem zesmutnil.
,,Samozřejmě, že nebudu lásko. Na tebe mám čas každou chvíli" dal mi poslední pusu na čelo a odešel.
Achjo.. vůbec nevím co tady mám bez něj dělat.. Sice bude pryč hodinu a půl, ale i tak..
Po chvilce přemýšlení jsem si řekl, že bych mu měl napsat. Chvilku jsem čekal, ale odpovědi jsem se dočkal.
Loui: Lásko?
Odesláno 14:25
Hazz: Ano? Copak? Děje se něco?
Odesláno 14:38
Loui: Je mi bez tebe smutno, vůbec nevím co tady mám sám dělat. Nejradši bych tě teď objímal..
Hazz: Zlatíčko moje.. neboj, když se mi to povede tak bych mohl být doma dřív. A těšíš se na mě?
Loui: Vážně? To je super!! Moc se na tebe těším Harry, moc.
Hazz: Neboj, za chvíli jsem doma. Zatím se koukni třeba na nějaký film nebo tak, už se tě nemůžu dočkat. Budeme zase už jenom spolu, slibuju. ♡
Loui: Dobře lásko, miluju tě.
Hazz: Já tebe.