10.

52 5 0
                                    

,,Louisi nech toho, nebudu se s tebou znovu hádat"

,,Vždyť se nic neděje. Úplně v klidu"

,,Jasně. Kdyby se nic nedělo, tak mě takhle nevyslýcháváš" zamračil se.

,,Harry všechno je v pohodě, jenom mi to řekni"

,,Jdu za Nickem, čau"

,,No tak na to zapomeň!" zakřičel jsem a vyběhl za ním ke dveřím ke, kterým před chvílí šel.

,,Jsem dospělý, nebudeš mi poroučet"

,,Ale jsem tvůj přítel! Harry já se nechci hádat, před chvílí jsme jednu hádku ukončili, tak co blbneš. Jsme vážně takový idioti, aby jsme se furt usmiřovali a pak se zase hádali?!"

,,Přijdu v deset, zdar" řekl už trošku klidněji a bouchl dveřmi. Ze vzteku jsem do dveří kopl a šel do obýváku kde jsem napsal Niallovi ať na chvilku přijde jestli má čas.

,,Ahoj, tak co se stalo?" zeptal se Ni když jsem ho pustil dovnitř po jeho zaklepání.

,,Víš.. furt se s Harrym hádame. Jednou se usmíříme a hned to začne na novo. Přijdu si jak debil když je to takhle"

,,No Lou.. pro tohle existujou jenom dvě řešení.."

,,Jaký řešení Ni?"

,,Buď se rozejdete úplně a nebo spolu budete, ale budete se snažit nehádat. Nebo si můžete dát chvilku od sebe pauzu ať se oba uklidníte" napadla ho ještě třetí možnost.

,,Máš pravdu, ale.. definitivně se s ním rozejít nechci. Asi si dáme pauzu, bude to tak lepší"

,,Dobře, ale hlavně to nedožente do bodu, kdy se naučíte žít bez sebe"

,,Tak jo, děkuju moc Ni. Hrozně jsi mi pomohl"

,,Není za co, rád jsem pomohl" odřekl větu a já ho objal.

,,Nechceš tady rovnou přespat? Harry domů dneska asi už nepřijde"

,,Klidně" usmál se Niall.

....................................................

Bylo už po desátý hodině, Niall spal, já koukal na nebe a pozoroval hvězdy, Harry furt nikde. Proč se vždycky začneme hádat jak dva blbouni i když není důvod? Proč? To jsme vážně tak pitomý? Asi nejspíš jo, když řešíme furt píčoviny.

Dneska asi už nepřijde, bude nejspíš s Nickem.

Nudil jsem se a tak jsem si řekl, že bych někam mohl zajít. Třeba do baru nebo tak. Řekl jsem to Niallovi, vzal si klíče, peněženku, mobil a vyrazil se ven bavit.

Harryho pohled:

,,Já už nevím co mám dělat Nicku. Já se s ním nechci hádat. Už mě to nebaví"

,,Harry nesmíš to všechno tak řešit" řekl mi Nick a obmotal svoje ruce okolo mého pasu. Ruce jsem mu chytl a užíval si, že mě objímá.

,,Je to náš vztah, tohle musím řešit"

,,To ano, ale nesmíš řešit blbosti u, kterých to nemá ani cenu" řekl a naklonil se ke mně. Políbil mě. Louis měl pravdu.

Louiho pohled:

Vyhlédl jsem si jeden bar. Chodili jsme sem s Harrym a přáteli, měl jsem to tady rád. Sedl jsem si na barovou židli a sledoval co se kde děje. Z ničeho nic jsem si všiml Harryho a Nicka. Líbali se. Okamžitě jsem si vytáhl mobil z kapsy a vyfotil je. Zvedl jsem se ze svého místa a odešel. Ještě před tím jsem do sebe kopl panáka vodky a s nenávistí se na ně koukal, nesnáším ho.

Harryho pohled:

,,Ni-Nicku nech toho!" odstrčil jsem ho od sebe.

,,Nenechám, ani nevíš jak dlouho jsem na takovouhle chvíli čekal Harry" zašeptal a přisál se ke mně znovu.

,,Kurva dost!" zakřičel jsem a vlepil mu facku.

,,Ty si se snad zbláznil!"

I love you darlingKde žijí příběhy. Začni objevovat