Pusingan Ketiga

1.3K 5 1
                                    

Pusingan Ketiga...

Kami berehat seketika, Suraya duduk malu disebelahku dan anak matanya sering memandang batang aku yang rebah. Roslan dan Amy sudah memulakan pusingan ketiga ini dengan bercium dan meraba-raba. Hamdan dan Diana masih berbual-bual sedang Johari dan Hani masih terlentang kelesuan tetapi tangan Hani sedang mengocok-gocok batang Johari yang masih layu itu. Mungkin dia tidak pernah melakukan aktiviti seks seperti ini.

Aku memulakan aktivitiku dengan mencium dan meramas buah dada Suraya yang sebesar buah dada Diana itu tetapi ia lebih kenyal dan enak diramas. Suraya mengeluh kesedapan sambil tangannya meraba-raba pehaku, mungkin hendak mencapai batang pelirku tetapi tidak kesampaian.

Aku terus liar dan mencium seluruh badannya sebelum berhenti di pukinya. Kelentit Suraya seperti kelentit Diana, kemerahan,mungkin dipantat keterlaluan malam ini. Alur pukinya juga mengiurkan. Pantasaku hisap dan jilat kelentitnya seperti aku lakukan dengan Diana sambil sebelah jariku memainkan lubang bontot Suraya. Selepas pergerakan jariku lancar, aku terus masukkan satu lagi jariku ke dalam puki Suraya dan terus melakukan aktiviti cucuk tarik sambil menghisap-hisap kelentit Suraya yang semakin membesar itu.Dia jelas mengerang kesedapan.

Sempat aku menoleh ke belakang, Amy dan Roslan sudah berdayung, mungkin Amy takut Roslan pancut lebih awal lagi. Kali ini, Amydan Roslan berdiri dengan Roslan mengangkat Amy dan mengerakkan dia naik dan turun, sudah pasti sesuatu yang meletihkan tetapi aku nampak Amy bukan main seronok lagi.

Diana pula dipantat secara mengiring oleh Hamdan dengan kakinya dikangkang meluas, dari jauh atau dapat melihat betapa batang pelir Hamden menerjah keluar masuk ke dalam puki girlfriend aku ketika itu. Tangan Hamdan juga liar meramas kasar buah dada Diana, dalam hati aku bersuara, Jangan ramas kasar sangat, pecah nanti, aku punya buah dada tu..

Johari dan Hani bermain 69, mungkin kedua-duanya sudah tidak bertenaga lagi.
Selepas Suraya meraung kesedapan dengan cecai rpekat terpecik ke tanganku, pantas aku dirikan dia dan hadapkan mukanya ke dinding. Aku luruskan kedua belah kakinya dan perlahan-lahan aku pandu kepala pelirku mencari lubang puki Suraya dari belakang. Belum penuh masuk batang pelirku, badan Suraya sudah bergetar, takkan sudah klimaks bisikku.

Mungkin dia berasa sakit menerima kemasukkan batang pelirku yang besar itu. Untuk mengelak rasa sakit, aku terus meramas buah dadahnya dan mencium-cium lehernya dengan berahi sekali sambil perlahan-lahan aku masukkan batang pelirku dan memulakan aktiviti sorong tarik. Dengan meluruskan kaki begitu, ia jelas merapatkan pintu puki dan menjadikan aktiviti sorang tarik semakin hangat. [Amaran], jika si perempuan belum sampai klimaks, jangan lakukan secara terburu-buru kerana ia mungkin akan menyakitkan lubang puki serta mungkin mengoyakkan kulit kepala batang anda. Sudah tentu anda akan terlepas peluang !

Bila keadaan sudah lancar dan aku tanpa banyak masalah semakin melajukan sorong tarikku dan dengan bantuan Suraya, yang kadang-kadang menggoyangkan punggungnya ke kiri dan ke kanan, aku rasa hendakklimaks tetapi aku tarik batang aku keluar dan memusingkan badan Suraya. Dia sudah kelayuan kesedapan, seperti pasrah dengan apa sahaja yang aku lakukan. Aku cium buah dadanya terlebih dahulu dan aku debarkan tangannya ke dinding sambil aku biarkan batang aku terus masuk gagah ke dalam puki Suraya.

Dia agak rendah dari aku dan kerana itu akuterpaksa mengangkang sedikit. Oleh kerana Suraya sudah klimaks entah berapa kali, mudah untuk aku terus melajukan batangku masuk dan keluar dari pukinyaitu.

Suraya meraung-raung kesedapan, dia sudah lupa dunia ketika itu dan tiba-tiba dia terus memeluk erat padaku sambil badannyabergetar-getar dan ketika itu aku dapat rasakan betapa hangatnya batang aku apabila terkena air mani Suraya. Suraya terus memelukkan sambil aku pun terus mengangkat-angkat dia sehingga aku akhirnya sampai ke kemuncak dan seperti yang lainnya, Suraya mahu aku pancut dalam. Kami berpelukan ketika jatuh di atas sofa kerana terlalu sedap.

Aku masih menyucuk-cucuk masuk batangku ke dalam puki Suraya sehingga batangku berasa layu. Kami masih berpelukan, seperti Suraya tidak mahu membiarkan aku pergi, dia terus liar mencari mulutku dan mencium-cium dengan ganas. Aku rasa dia mahu lagi merasa batang aku tetapi ia sudah layu dan walaupun aku kuat nafsu tetapi aku tidak dapat menegangkan batang aku dalam masa yang sangat dekat dan lagi, ada peraturan dalam permainan ini.

Kami kemudian baring berpelukan di atas sofa itu, Suraya berada di hadapan dengan aku baring di belakangnya dan melihat Hamdan dan Diana sedang hendak sampai ke klimaks. Teruk juga Diana dikerjakan oleh si Hamdan. Diana berbaring sambil menonggeng dengan Hamdan melakukan aktiviti keluar masuk batang ke dalam puki Diana dengan sangat pantas sehingga Diana meraung-raung kesedapan sepanjang aktiviti itu dan seperti biasa Diana menyuruh Hamdan memancutkan air mani di luar dan kali ini di belakang Diana.

Selepas memancutkan air maninya, Hamdan terus baring lesu dan Diana pula tertiarap layu dengan raut wajah yang kesedapan. Airmani Hamdan yang tidak banyak itu masih bertakung di belakang Diana.

Beberapa minit kemudian, Diana bangkit dan berjalan lemah ke dapur bersama-sama dengan Amy. Mungkin mencuci air mani Hamdan yang melekit di belakangnya.
Lama juga mereka berdua berada di dalam dapur, mungkin minum seketika. Jam di ruang tamu itu menunjukkan hampir ke pukul 3pagi.

Percutian berahi 3 sekawanWhere stories live. Discover now