Pewna dziewczyna postanowila wyjechac ze swoimi przyjaciolmi na oboz. miala na imie zuzia:
nie wiedziala jednak ze wyjazd ten zawroci jej w glowie na az caly rok po tym wydarzeniu. oboz przebiegal bardzo spokojnie do momentu gdy poszla na basen zaczelo robic sie pozno basen zamykal sie za 20 minu bohaterka plywala na samym dnie basenu dlugosc po dlugosci lecz w pewnym momencie gdy wylonila sie z wody zaczepil ja chlopak na dmuchanym lezaku.
fajne wlosy- powiedzial. po zaczepce rozmawiali az do zamkniecia basenu i po wyjsciu z niego tworzyla sie miedzy nimi niezwykla wiez. czas mijal bohaterka codziennie rozmawiala z tajemniczym chlopakiem z nad basenu ale po poznaniu go z przyjaciolkami z ktorymi pojechala na oboz relacja zaczela troche szwankowac. chlopak byl prawie idealny mial jednak kilka malych problemow nie byl on najpiękniejszym czlowiekiem:druga byl bardzo towarzyski i ciagle odchodzil w trakcie rozmowy a trzecia to na ta chwile tajemnica.
po poznaniu go z przyjaciolkami bohaterka zuwazyla ze ten nie pamieta ich imion. dziewczyny zaczely meczyc go i pytać jak maja na imie chlopak ciagle sie mylil. gdy konwersacja stawala sie dla niego niezreczna uciekal przed wystepem dance manii na koniec obozu, dziewczyny znow zaczely zadawac pytania o ich imiona ten jednak wycofal sie i poszedl rozmawiac z innymi ludzmi. zuzia myslala ze ten obrazil sie na nia byl zdegustowany zdenerwowany obrazil sie na nia a ona nie wiedziala co z tym faktem zrobic.
wystep zaczal sie wszyscy weszli do sali gdy bohaterka wchodzila przez drzwi zauwazyla chlopaka z basenu i zlapala z nim kontakt wzrokowy ten stanowczo kiwnął glowa pokazujac wyjscie patrzac sie na nia zuzia po gescie chlopaka w glowie miala jedno pytanie: ZE JA?? pokazala to gestykulacja i mimijka twarzy ten potwierdzil kiwajac glowa i ponownie wskazujac w strone wyjscia. zaczeli rozmawiac chlopak powiedzial zuzi ze ufa jej i wie ze moze powierzyc jej swoja tajemnice. wiedzial ze nie oceni ona jego wiec postanowil zrzucie z siebie ciezar tej informacji.
- wiesz dlaczego nie pamietalem imion twoich przyjaciolek??
zuzia odpowiedziala -nie wiem. ten przelknal glosno sline i odpowiedzial
- mam zaburzenia pamięci krótkotrwałej.po wyznaniu dziewczyna okazala mu wsparcie i porozmawia z dziewczynami by nie czul sie niekomfortowo w jej towarzystwie. po wyznaniu para rozmawiala ze soba 3 godziny sam na sam chlopak opowiadal jej o swoim zyciu lecz pewnego dnia musieli sie pozegnac. Na koniec obozu chlopak zaszedl dziewczyne od tylu i ja przytuli, pani byla zla.
CZYTASZ
WAKACYJNA MIŁOŚĆ
PoesiaCzy chlopak powie czemu nie pamieta imion jej przyjaciółek??? Czy pożegna sie z dziewczyna mimo zlosci pani??? Tego dowiecie sie w MIŁOŚCI WAKACYJNEJ?!!!