𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊 pov: ja 𓋼𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼
Był to spokojny dzień. Byłem wtedy u mojej przyjaciółki Wiktorii, nudziliśmy się, tylko siedzieliśmy na telefonach i pokazywaliśmy sobie jakieś memy.Tego samego dnia rozmawialiśmy o JulixSz. Zeszliśmy na ten temat, ponieważ bardzo lubię jej tiktoki, okazało się, że Wiktoria zna ją i ogląda na Youtubie, pokazała mi jej kanał i obejrzeliśmy razem kilka filmów.
To przez nią wszystko się zaczęło - postanowiliśmy pobrać Omegle.-Nigdy nie byłam na Omegle.
-Ja byłem raz czy dwa razy z koleżanką, ale nikogo nie poznaliśmy :// - powiedziałem - w sumie to fajnie było by kogoś poznać. Czaisz tak znaleść psiapsi przez Omegle?
-Śmiesznie by było - odpowiedziała śmiejąc się.Usiedliśmy na podłodze
-Dobra to włączamy?
-Za chwilkę - powiedziała, po czym wstała, przysunęła przed nas krzesło, a na nim postawiła pudełko. - tutaj możesz postawić telefon.
-Dzięki! - odpowiedziałem i oparłem o nie mojego Huaweia.Scrolowaliśmy tak przez dobre pół godziny, ale większość osób nas skipowała, albo nie mieliśmy o czym z nimi gadać. Jak już trafiła się jakaś spoko osoba, to ta rozmowa trwała max 2 minuty, bo kończyły się nam tematy.
-Dupa trochę, nie ma z kim gadać.
-No
-Myślałem, że znajdziemy jakieś ciekawe osoby, a większość osób ma nas w nosie ://𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
-Janek kurwa, oddaj mi te słuchawki!
-NIE DAM CI NIC, SAM SE KUP I TAK JUŻ ZEŻARŁEŚ MOJE CHIPSY!
Mówiło, a raczej krzyczało to do siebie dwóch chłopaków:Kuba - blondyn, z długimi włosami, w niebieskiej bluzie i czarnymi słuchawkami z czerwonymi ledami, które kolega próbował my wyrwać.
Oraz Janek - szatyn, był wyższy od Kuby, ubrany w czerwoną bluzę z Adidasa.
𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
CZYTASZ
Podpasunie
RomanceDwójka przyjaciół pomaga parze chłopców, których poznali na Omegle w zrozumieniu trudnych, silnych uczuć. 𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊𓍊𓋼𓍊 Za jakiekolwiek błędy przepraszam! (Historia nie zdarzyła się na prawdę, tyl...