𝟬𝟬𝟲

1.9K 19 9
                                    

Real Life, Imessage














"What the fuck was that..." I say lowering my gun. "I-I dont know." Vinnie answers. "Should we- check?" Jordan says rubbing his eyes.

CRASH.

"No we shouldnt, we have to fucking hide. Someones broken in." I whisper. Me and the 3 boys make our way to Vinnies closet. "Text my mom y/n." Vinnie whispers. "What why me." I say so quietly. He rolls his eyes and I sigh, and text Maria.

𝗠𝗔𝗥𝗜𝗔.

𝗬/𝗡.
𝗛𝗲𝘆 𝗠𝗮𝗿𝗶𝗮, 𝘆𝗼𝘂 𝗺𝗮𝘆 𝗯𝗲 𝗯𝘂𝘀𝘆 𝗶𝗻 𝗮 𝗺𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗿 𝗮𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘇𝗼𝗻𝗲𝘀, 𝗯𝘂𝘁 𝘄𝗲 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗻𝗲𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗲𝗹𝗽.

𝗠𝗔𝗥𝗜𝗔.
𝗛𝗲𝘆 𝘆/𝗻! 𝗜𝗺 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝘄𝗼 𝗯𝗼𝘆𝘀 𝘄𝗮𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗳𝗼𝗼𝗱, 𝘄𝗵𝗮𝘁𝘀 𝘂𝗽 𝘀𝘄𝗲𝗲𝘁𝗶𝗲?

𝗬/𝗡.
𝗦𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲𝘀 𝗯𝗿𝗼𝗸𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲. 𝗠𝗲, 𝗩𝗶𝗻𝗰𝗲𝗻𝘁, 𝗝𝗼𝗿𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗞𝗶𝗼 𝗮𝗿𝗲 𝗵𝗶𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝗮 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲𝘁, 𝘄𝗲 𝗱𝗼𝗻𝘁 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗼 𝗱𝗼.

𝗠𝗔𝗥𝗜𝗔.
𝗧𝗵𝗲 𝗴𝘂𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗮𝗿𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲? 𝗧𝗵𝗲 𝗴𝘂𝗮𝗿𝗱𝘀 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝗮 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲 𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗻𝗼𝘁 𝗮𝗹𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 𝘆/𝗻, 𝗿𝗲𝗺𝗮𝗶𝗻 𝗰𝗮𝗹𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗲'𝗹𝗹 𝘁𝗿𝘆 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗮𝘀𝗮𝗽, 𝘄𝗲 𝗺𝗮𝘆 𝗰𝗮𝗻𝗰𝗲𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗹𝘆 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁.

𝗬/𝗡.
𝗜 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝘂𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗮𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘄, 𝗜 𝗵𝗲𝗮𝗿 𝗴𝘂𝗻𝘀𝗵𝗼𝘁𝘀 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵, 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗸.

𝗠𝗔𝗥𝗜𝗔.
𝗬𝗼𝘂 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝘆𝘀 𝗮𝗹𝗹 𝗻𝗲𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝗰𝗮𝗹𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘄𝗲𝗮𝗽𝗼𝗻𝘀, 𝗮𝘀 𝘀𝗼𝗼𝗻 𝗮𝘀 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝗵𝗼𝗺𝗲 𝘄𝗲'𝗹𝗹 𝗵𝗶𝗿𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 𝘀𝗲𝗰𝘂𝗿𝗶𝘁𝘆 𝘀𝗼 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗱𝗼𝗲𝘀𝗻𝘁 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻.
ᴅᴇʟɪᴠᴇʀᴇᴅ ⁰⁶ ⁵⁸

"Well that was useless." I say sitting on Vincents bed. The security got the guy, we dont know who he is. "Whats the plan for today?" Kio asks rubbing his head. "Pool day?" Jordan says. "Im down." Vinnie says. The 3 boys heads turned to me. "Sure." I simply answer. "Me and Kio will be back in an hour, we have to go get ready and things." Jordan says earning a nod from me and Vincent.

𝗗𝗔𝗗.

𝗬/𝗡.
𝗜𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝗺𝗲 $𝟱𝟬,𝟬𝟬𝟬 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗮𝗺𝗮𝘇𝗶𝗻𝗴.

𝗠𝗮𝗳𝗶𝗮 𝗚𝗮𝗻𝗴Where stories live. Discover now