Het is vrijdag ochtend Eva word wakker en kijkt naar de wekker, 06:35 staat er op de wekker. Laatste dag voordat ze weekend hebben, Eva kan zich nog heel eventjes omdraaien maar dan schrikt ze, ze was vergeten dat Wolfs naast haar ligt, hij slaapt nog dus Eva doet haar ogen ook nog maar even dicht.
Eva en Wolfs zitten aan tafel gezellig te ontbijten 'Klaar voor het laatste dagje voor het weekend begint?' Vraagt hij enthousiast ik knik 'Ja zeker, hebben wij nog plannen voor het weekend?' 'Niet echt, ik zou misschien nog uiteten met Fleur voor de rest niks, ja genieten van elkaar.' Antwoord hij.
Eva en Wolfs hebben 2 maanden echt een relatie, daarvoor gingen ze alleen met elkaar naar bed of bleef ze bij hem slapen maar soms sliepen ze wel eens alleen. Als ze een wilde nacht hebben gehad komen ze s'ochtends naar beneden alsof er niks was gebeurd. Maar 2 maanden geleden vertelde ze dat ze gevoelens hadden voor elkaar, sindsdien genieten ze van elkaar.
Op het werk doen ze alsof ze geen relatie hebben, er zijn 2 mensen die het weten en dat zijn natuurlijk Marion en Romeo maar ze hadden beloofd hun mond te houden. Thuis zijn ze tortelduifjes en op het werk gwn partners maar soms zoenen ze wel eens in de auto of bij de kluisjes maar niet te veel want dat zou misschien ellende op brengen.
Op het bureau aan gekomen begroeten ze hun collega's en gaan achter hun bureau zitten en bestuderen hun dossiers. 'Wolfs, van Dongen mijn kantoor.' schrikken ze op van Kamphuis haar stem, ze kijken elkaar aan en lopen naar haar kantoor.
'Mevrouw Kamphuis, goeiemorgen.' Zegt Eva 'Helemaal geen goeiemorgen, er is een vrouw uit de Maas gevist, ze was eerst 3 dagen vermist en nu hebben ze haar lichaam gevonden. Jullie gaan nu direct naar de Maas.' Zegt mevrouw Kamphuis. Ze pakken hun jassen en lopen naar de auto.
Voor het stoplicht geeft Wolfs Eva een zoen 'Ja nu kan het.' Zegt hij, lachend geeft Eva hem een por.
Aangekomen bij de Maas zien ze de vrouw liggen onder een witte doek. Eva hurkt en houd het doek omhoog. Naast haar lichaam ligt er een handtasje, Eva trekt haar witte handschoentjes aan en maakt haar tasje open. Ze vind een portemonnee en een zeik natte telefoon. In haar portemonnee vind ze een ID kaart. Suzanne de Vries staat er op en geeft de ID kaart aan Wolfs die haar een onopvallende knipoog geeft, Eva lacht en hurkt weer neer naar het lijk. Ze pakt uit haar zak een doorzichtig zakje daar in doet ze haar telefoon en ze lopen naar de getuige.
Eva klopt op de deur van mevrouw Kamphuis 'Suzanne de Vries, 29 jaar, komt uit Amsterdam, ze was hier paar daagjes met een vriendin, dinsdag avond om 19:35 kregen ze ruzie in het hotel en toen is ze weg gegaan, vanochtend rond 07:45 is ze van de brug gesprongen er fietste een fietser langs die zag het gebeuren en heeft gelijk 112 gebeld.' Zegt Eva.
'Wie is haar vriendin?' Vraagt Kamphuis 'Lisa Vermeer, we hebben geluk dat de telefoon van Suzanne het nog doet. We hebben haar telefoon door gezocht en gebeld totdat we 1 van de vriendinnen spraken die met haar hier was, Lisa Vermeer dus.' Antwoord Eva 'Hmm oke. Is Lisa hier nog in Maastricht?' Vraagt Kamphuis
'Nee ze vertelde ons dat ze dacht dat Suzanne terug naar huis is gegaan dus Lisa heeft de trein gepakt terug naar Amsterdam.' Zegt Wolfs 'Oke dan denk ik dat het beter is dat jullie dit weekend naar Amsterdam gaan om met Lisa te praten.' Zegt Kamphuis 'geen weekend dus.' Vraagt Eva ik had juist net zo zin in weekend ik was er ook echt aan toe moeten wij verdomme naar Amsterdam. 'Nee maar dan hebben jullie volgende week 4 dagen vrij' zei Kamphuis
In de Ponti pakken ze hun koffers in die ze mee moeten nemen naar Amsterdam. Aan de ene kant is het heel leuk dat ze een weekendje naar een hotel in Amsterdam gaan maar aan de andere kant ze moeten werken waar ze geen zin in hebben. 'Ben je klaar?' Vraagt Wolfs
Eva zucht en rits haar koffer dicht. 'Relaxt Eef we gaan soort van weekendje weg dat is toch leuk? Ook nog eens samen met mij! Ga je dat volhouden?' Hij heeft wel gelijk, ik moet ontspannen. 'Natuurlijk houd ik het vol sorry je hebt gelijk maar ik stress altijd zo als ik last minute een koffer in moet pakken zonder dat ik iets vergeet.' Zegt Eva
Wolfs zet een pruillip op Eva lacht en doet hem na en zoent hem, ze laat zich op haar bed vallen naast haar koffer, hij komt boven op haar geklommen en belandde in een zoenpartij.
Na alles in de auto hebben gezet stapt Eva dit keer achter het stuur 'Op naar Amsterdammmm.' Zingt Wolfs 'Je moet zanger worden joh.' Grapt Eva, als ze ongeveer 10 minuten op de snelweg rijden belandde ze al snel in de file ze kijkt op de klok van haar Dashboard en ziet dat het 17:00 is, spitsuur ook dat nog.
De wielen rollen stapvoets over de baan als er een lok los komt ze kan het niet weg halen omdat haar handen bezet zijn een hand aan het stuur en de ander op de versnellingspook. Maar dan voelt ze dat Wolfs de pluk haar achter haar oren doet, daarna legt hij zijn hand op haar boven been ze draait zich om naar hem en schenkt hem een glimlach en richt zich weer op de file.
Ze voelt Wolfs zijn hand steeds dichter bij haar geslachtsdeel komen, oh god midden op de snelweg oh no. 'W W Wolfs dit kan niet nu.' Zegt ze van genot 'Hoezo niet we staan toch in de file.' Zegt hij. Ze ziet een paar meter verderop een tankstation 'W W Wolfs houd je heel even in ik zie daar een tankstation.'
Als de auto op de pakeer plaats staat klikken ze hun gordel los, ze gaat op Wolfs zitten ze drukt een knopje in waardoor de stoel naar achter valt ze belanden midden in een zoenpartij.
Eva gaat weer op haar eigen stoel zitten ze maken hun broek weer vast en fatsoeneren hun haar 'Dat was fijn.' Zeg ik tegen hem 'Straks hebben we meer ruimte.' Knipoogt hij en ze rijden weer verder gelukkig is de file afgelopen en komen ze aan in Amsterdam.
Yeahhh 2e verhaal af is een feit!😝 hopelijk vinden jullie dit verhaal leuk!🥰 let me knoww.