1. Academy

45 2 1
                                    

Loki szemszöge:
A téli szünet utáni első tanítási nap és egyben az első nap az új suliban. Izgatottnak kéne lennem mint a bátyám, de valójában kurvára nem érdekelt. Nem mintha annyira hiányozna a régi iskolám, mert nem. Ott sem kedveltek, gondolom itt se fognak. De legalább azon a környéken otthonosan mozogtam. De természetesen apám nem tudott volna Asgardon terjeszkedni tovább a vállalkozásával. Ezért elrángatta az egész családját ide New Yorkba. Thort sem értem. Tegnap még rinyált, hogy "Nem akarok elmenni Asgardból! Itt vannak a haverjaim! Az én életem nem számít nektek bazmeg?!", ma meg már mintha mi sem történt volna vígan ballag mellettem.

-Jaj de izgatott vagyok! Vajon itt is van olyan jó a focicsapat mint Asgardon? Van egyáltalán focicsapat? Jó a konditerem? Vannak jó fej arcok? Á, ez hülye kérdés! Biztos vannak! Szerintem mindenkivel jól ki fogok jönni! Érzem! Te mit gondolsz öcsikém? - záporozott meg Thor a hülyeségeivel.

-Leszarom.

-Jaj ne legyél már ilyen! Biztos van valami ami téged is érdekel!

-Talán a könyvtár. Remélem ott kuss lesz!

-Loki-loki. Próbálj meg beszélni másokkal. Tedd félre az olvasást egy kicsit. Amúgy is túl sok időt emészt fel és még az agyadat is fárasztja. - Inkább kikapcsol. -

-Mondod ezt te, aki a mai napig úgy olvas mint egy alsós.

-Nem is! Folyton hazudsz!

-Elvégre én vagyok a hazugságok és a csínytevések istene. - mondtam átszellemülve.

-Lehetnél inkább a jóságok istene. Vagy valami kedvesebb. Próbáld meg.

-Minek?

-Nem tudom. Talán, hogy ne legyenek olyan unalmasak a napjaid. - mondta mosolyogva.

-A boldogságomhoz már az is elég, ha te nem vagy a közelemben. - jegyeztem meg unottan.

-Ha nem tudnám, hogy nem gondolod komolyan, akkor még meg is sértődtem volna. Amúgy...te tudod hol a terem? - kérdezte tőlem már a folyosóra érve.

-Most komolyan ennyit nem voltál képes megjegyezni?! - förmedtem rá szinte már meg sem lepődve rajta.

-Mégis ki figyel ilyenkor? Gondoltam, valahogy csak eljutok oda.

-Ja, majd mész és minden csajnak megvillantod a mosolyod és tündérien megkérdezed tőlük, hogy hol van a 9.A terem. - Bájgúnár! -

-Aha, valahogy így terveztem.

-Nem kell te gyökér! Én tudom. Fel a lépcsőn, majd balra megyünk és ott a 3.terem - navigáltam ezt a szerencsétlent.

-Jobb vagy mint a Google maps testvér! - mondta boldogan a hátamra csapva.

Amikor beléptünk a terembe, eleinte nem vettek minket észre, mert nagy volt a nyüzsgés. Majd amikor a bátyám mint egy tuskó lecsapta a táskáját, mindenki odanézett. Sokan sugdolóztak és azt próbálták megfejteni, hogy ki lehet az új jövevény. Meg hallottam pár lány kuncogását. Szerencsére nekem sikerült meghúznom magam.
Már éppen vettem volna elő egy könyvet, hogy olvassak amikor becsöngettek. Teljesen megfeledkeztem az átkozott csengőről! Bejött egy kopasz, szemkötős, szigorú tekintetű néger férfi az ajtón. Jesszus, ugye nem ez az ofö?!

-Figyelem, mindenki üljön le! - teremtett szinte azonnali csendet, már csak páran beszéltek. -Ez rátok is vonatkozik ott hátul!

-Jó-jó! Ahogy akarja főnők! - feleselt neki vissza egy barna hajú piros pulcsis gyerek.

|Loki| Élet A GimibenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora