**Nurse Nakal**
Aku Linda, seorang nurse di sebuah hospital di jB. Aku berumur 30 tahun. Aku berkenalan dengan suami orang yang kebetulan menghantar anaknya untuk dirawat. Usianya lebih tua dari ku iaitu, 42 tahun. Dari pandangan matanya yang kerap memerhatikan aku serta senyuman yang tak lekang dari bibirnya membuatkan aku memberanikan diri menegurnya dan seterusnya berbual sambil berkenal-kenalan.
Razman namanya @ panggilan Man Penyu bekerja sendiri mengusahakan perniagaan kontraktor. Kami saling bertukar nombor telefon sebaik dimintanya. Sejak itulah kami saling mengenali dan saling berhubung melalui whatapps. Dia juga kerap menalifon ku sewaktu aku sedang bertugas.
Hampir sebulan kami berkawan, akhirnya kami bertemu. Pujukan Razman untuk bertemu dengan ku akhirnya ku penuhi. Aku menaiki Toyota Harrier miliknya selepas dia mengambil ku di klinik. Kami keluar dari pekan menuju ke sebuah pekan lain. Kami minum petang di sebuah gerai dan kemudian balik kembali ke pekan asal.
Sewaktu tiba di pinggir pekan, Razman memberhentikan keretanya di tepi jalan yang gelap. Cahaya dari lampu jalan di simpang yang berada dalam 200 meter dari kami membantu kami untuk melihat sesama sendiri. Sambil berbual, tangan Razman mula menggatal meraba peha ku. Baru pertama kali bersua berdua-duaan dia sudah berani menyentuh tubuh ku. Aku tepis tangannya tetapi ia berlaku sekali lagi. Perbualan yang agak romantik dari Razman membuatkan aku akhirnya malas untuk menepis lagi rabaannya. Ku biarkan tangannya meraba peha ku yang sendat dengan seluar putih uniform. Tubuhnya turut semakin rapat kepada ku. Akhirnya aku jatuh dalam pelukan suami orang yang rakus itu.
Sewaktu kami berciuman, Razman membaringkan penyandar tempat duduk ku membuatkan aku terbaring dan membiarkan tangannya meraba perut ku yang berlemak dari luar baju jururawat ku. Razman mengucupi bibir ku membuatkan aku hanyut dalam asmara.
Tangan ku diletakkan di koneknya yang terjulur dari seluarnya yang sudah terbuka. Aku sendiri tidak sedar bila dia membuka seluarnya. Aku pegang koneknya yang keras dan hangat itu. Memang agak sasa konek Razman. Penuh tangan ku memegangnya. Masa itu, aku memikirkan entah macam mana agaknya rasanya kalau masuk mulut aku.
Sambil aku membelai koneknya, sambil itulah Razman membuka seluar ku dan membelai pepek ku. Basah seluar dalam ku. Razman mencium perut ku yang buncit berlemak. Dia bertanya adakah aku sedang mengandung ketika itu. Aku menidakkan sambil mencubitnya. Aku sedar perut ku buncit macam orang mengandung 1 bulan. Walau pun berlemak, tak adalah sampai berlapis dengan tayar spare...
Razman turut menyelak baju uniform ku dan membuka coli ku. Tetek ku yang kecil di hisap bibirnya membuatkan aku semakin bernafsu. Aku merengek dalam khayal. Kelentit ku di gentel dan tetek ku di hisap. Alangkah sedapnya.
Razman menarik seluar dalam ku ke bawah dan dia terus menjilat tundun ku. Sedap sekali lidahnya menjilat biji dan juga lubang pepek ku. Aku benar-benar ghairah dalam hubungan seks itu.
Kemudian Razman meminta ku menghisap koneknya. Memangnya itulah yang ku nanti-nantikan. Kepala ku yang bertudung jururawat itu di usapnya dan sesekali dia menghenjut koneknya keluar masuk mulut ku. Mulutnya berkali-kali melahirkan kesedapan yang dinikmati. Konek Razman yang pejal itu ku rasa memenuhi rongga mulut ku. Tidak mampu untuk ku masukkan semuanya, hanya separuh sahaja yang mampu mulut ku terima. Air mazinya tidak henti bergenang dari lubang kencingnya. Bergaul sebati dengan air liur ku dan aku merasakan lazat sekali menelannya.
Nafsu ku yang semakin berahi membuatkan aku semakin ghairah menghisap koneknya. Sesekali ku lancapkan koneknya yang licin itu dan ku pandang wajahnya sambil bertanya kepadanya tentang rasa yang sedang dikecapinya. Sudah tentu sedap sekali koneknya di hisap oleh seorang jururawat.
Sambil menikmati koneknya ku hisap, Razman turut meluahkan perasaannya yang berahi kepada ku. Dia mengatakan betapa dia terpesona melihat wajah ku dan keinginan melihat wajah tembam ku yang berkacamata ini menghisap koneknya nampaknya terlaksana. Sambil itu dia turut memberitahu bahawa dia begitu berahi melihat tubuh ku yang gebu berlemak di dalam uniform jururawat kerajaan. Bontot ku yang bulat dan lebar itu di tepuknya sambil dia memberitahu bahawa dia stim sangat kepada bahagian tubuh ku itu.