Capitolul 1

115 14 0
                                    

~Din perspectiva lui Zoe ~

Azi noapte nu am putut închide nici un ochi. Din cauza ploii și a vântului copacii se mișcau rapid ca pe un ring de dans. Fiecare creangă care cădea pe jos suna ca un pas făcut de cineva. Mă simt urmărită. Cred că cineva este acum în spatele meu și așteaptă să mă întorc ca să mă omoare. Aberez. Nu are cine să fie în casă, afară sau în orice alt loc ca să mă spioneze. Probabil doar îmi imaginam că cineva era în copac. Pufnesc plictisită și mă ridic din pat. Leneșă ajung în baie și îmi descâlcesc părul. Îmi fac o baie lungă de 1h și ies. Un fior îmi trece prin corp când văd o scrisoare pe pat... care era făcut. Deschid scrisoare și încremenesc.
"Te aștept în parc la ora 12:00.Să nu întârzi  - D" 

Este ora 11:00.Dar cine e acest "D"? D,suna cunoscut. Oh,sfinte sparanghel,este tipul ce mi-a trimis mesaj ieri! Oh nu! Nu era doar in imaginatia mea! Nu ar trebui sa ma duc... daca este un fel de traficant de persoane. Pare a fi unul.

***

  ~Din perspectiva lui Dylan~

Pentru numele lui Dumnezeu cât îi ia fetei ăstea să se îmbrace? Este 13:30 și nu a ajuns. Ce față avea când a citit scrisoarea. Am băgat-o în sperieți. Nu pentru mult timp.

- Ajutor! Lasă-mă! aud o voce de fată cunoscută.

Mă ascund după tufișuri ca să văd ce se întâmplă. Oh nu. 

-Las-o javră! Dă-i drumul! urlu la o gorilă care o strângea pe Zoe de gât. Îmi scot arma și nu din multe incercari reusesc sa il impusc in piept. Primesc un bonus pentru profesionalitate? Nu? In fine...

-Zoe, ești bine?

Aceasta încerca să-mi răspundă, dar a văzut sângele bărbatului și a leșinat. Off Zoe. Îmi scot Walky Talky-ul și îl chem pe Max,. Fuck. Sângerează. Aștept câtva timp pana să-și facă  apariția .

-Max, frate ce dracu? Ți-a luat sapte minute să ajungi,ești prost? Il intreb lovindul cu putere in umar.

El se uita ciudat la mine apoi incepe sa imi reproseze niste idioteni care nici macar nu ma interesau.

Am inceput cu totul sa ne certam pana cand am auzit un scancet ascutit dar incet,in soapta. Ma uit speriat la fata bruneta de care chiar am uitat si o i-au in brate,ducand-o pana la masina lui Max.Deasemea,sub privirile infiorate ale trecatorilor parcului respectiv. Urasc oameni care se uita ca mata-n calendar la chesti de genu.In 2 min ajungem la sediu.Il chem pe Adam care este expert in medicina *ciudat*ca sa-i opreasca hemoragia.

***

~Din perspectiva lui Zoe~

Ma trezesc cu o durere infernala de cap asa ca imi masez locul cu pricina in incercarea de a mai diminua durerea. Chiar cand doream sa-mi ridic mana simt ceva tare,de care ma lovesc. Imi deschid ochii si tresar speriata,scotand un tipat ascutit la vederea unor ochi ciocolatii. Irisii lui erau ca o bolta senina ce ma indeamna sa-i privesc non-stop. Dupa mai multe minute intense in care doar ne-am privit cu respiratia complet sacadata si inimile batand anormal de repede. Era asa aproape incat buzele noastre se puteau atinge. Buzele lui..de o culoare asa roz incat imi aduce usor aminte de niste petale a unor trandafiri.

Dintr-o data,creierul meu revine pe pamant ,cu greu,din pacate,doar in momentul cand el se apropiase mult prea mult de mine. Am reactionat repede punandu-mi mana pe fata lui *destul de tare,tinand cont ca i-a ramas o urma rosie in forma palmei mele* si zicand:

-Cine. Dracu. Esti?! 

Nu astept un raspuns ca imediat il lovesc tare pe idiot cu piciorul si,dupa ce vad ca se da de pe mine,ma ridic speriata dar si nervoasa. Sunt nervoasa pe tupeul jegos al baiatului,cum indrazneste sa incerce sa ma sarute? Nici nu il cunosc! 

Brunetul isi scutura capul de cateva ori,urmand sa se uite la mine si sa-mi ranjeasca  pervers. Isi trece odata mana prin par,provocandu-mi ochii sa-i examineze miscarile cu gura deschisa. Arata impecabil. Parul sau saten,neordonat dar sexy in asa de multe feluri,imi provoaca o stare inconfortabila *daca si salivatul se pune*. Ma pierd inca cateva secunde examinandu-i toate partile corpului. Din pacate poarta un hanorac deci nu ii pot examina in detaliu patratelele ce cu siguranta exista *sper*.

-Iti place ce vezi,asa-i? Ii aud vocea ragusita si in nici doua secunde obraji mei prind o culoare rosiatica,asemenea trandafirilor.

Dupa ce isi termina fraza,realizez,deasemea,ca ma holbam ca o retardata la el. Tipul ciudat ce a incercat sa ma sarute. Si care ma adus aici...ori unde as fi. O idee imi strabate mintea,si din reflex ma apropi de el lovindul puternic cu genunchiul in mostenitor. Probabil ca voi regreta asta,deoarece probabil este periculos,si cu siguranta imi va face rau,dar,cate odata merita sa-ti incerci norocul,asa-i? Norocul meu ca nu a fost pe faza si a incasat-o rau,cazand pe jos,cu respiratia oprita.

Il analizez pret de doua secunde pentru a vedea daca tine un obiect ce m-ar putea rani,si dupa ma apropi de urechea sa.

-Ok,ai trei secunde sa-mi zici unde sunt,cine esti si ce dracu fac aici,apoi voi suna la politie,ii soptesc lent la ureche,urmand sa-i respir intentionat in spatele urechi,cea cei face pielea de gaina.

Da,probabil nu va asteptati sa am atata forta sau sa fiu asa de neinfricata dar,nu ar fi prima oara cand bat un baiat ce incearca sa-mi faca rau,poveste lunga... Si sincera,chiar si dupa toate amintirile,asta nu inseamna ca in acest moment,

sunt speriata de moarte pentru ca mai am putin si cred ca voi lesina.

Vorbind de lesinat si chesti de genu,simt o durere ingrozitoare in mana dar nu-i dau importanta,probabil am amortit sau ceva de genu.

-Auch,se pare ca cineva are gheare,dragut,ma i-a tipul la misto,chiar daca sa chinuit putin sa scoata acele cuvinte pe gura si in acest moment ii vad lacrimile cum i se preling pe fata.

Ok,acum chiar sunt nervoasa,cred ca l-as  putea si omora,dar,nu in acest moment. Dintr-o data,magnificul moment este intrerupt de usa camerei intunecate care scartaie puternic,semn ca cineva a intrat pe ea. Imi misc privirea pentru a intalni doi ochii caprui superbi. Inca unul? Pe bune?!

-Hei frate,cum se mai simte Za- ,incepe baiatul dar este oprit cand vede in ce moment nepotrivit a dat buzna.

Eu eram cu un genunchi pe podeaua rece si cu celalalt imobilizandul pe baiat,si mainile strangainduile pe ale lui la spate.

-Oh hei,papusa,sa trezit Frumoasa din Padurea Adormita cu toane? Intreba in badjocora.

Ok,acum sunt doi,imi e putin frica. Poate ar trebui sa fug,acum ca am si usa deschisa. Ar fi o idee... Imediat ce am analizat situatia mai bine,am luat-o ca nebuna la fuga *noroc ca port bascheti*,iesind pe usa si ajungand intr-un fel de hol principal unde se aflau doua recepti *sau asa le-am perceput eu* . Era o groaza de lume,bine,cam 2-3 oameni dar in acel moment pentru mine erau mult prea multi. Fuck!

Imi fac totusi curaj,impingand pe toata lumea ce imi sta in cale si ajungand la o usa mare ce presupun ca este iesirea. Si chiar era. Dar,ajunsa afara,un val de racoare imi strabate corpul,eu inghetand cu fiecare secunda trecuta. Ok,am iesit,acum unde sunt si unde merg? Prin prejur sunt doar copaci! Numai si numai copaci. Ma invart pentru o secunda pentru a vedea mare cladire din fata mea,apoi,usa se deschide din nou si pe ea iese baiatul brunet. Firar! O i-au la fuga mai ceva ca pe maraton pentru a scapa,alergand printre copacii,ascuzandu-ma prin tufe de dimensiuni mai mari,oriunde puteam. Si chiar cand eram aproape sigura ca l-am pierdut,ma impiedic de o scoarta mai groasa de copac *habar n-am ce cauta in calea mea* si cad cu spatele pe pamantul rece. In nici doua secunde simt un corp solid ce imi preseaza corpul de al sau. 

Din nou acei ochii,din nou acel par rebel si din nou aceleasi buze mult prea aproape de mine. El.

Pffiu,inca un capitol,a fost greu dar no,l-am pubilcat,acest capitol este scris de toate trei,adica ideile au fost la comun,eu (adica Panda,Batman,cum vreti voi sa ma numiti) am scris in mare parte descrierea,prietena mea care se intituleaza Zebruta a scris si ea in mare parte iar Naruto care inca nu sa prezentat,ne-a ajutat si a editat,deci,yey. Sper sa nu fie prea boring si...nush,da-ti un vot sau un comm daca vreti...

In fine,ca si data trecuta

Panda -B out!

Criminal MindsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum