0.2

24 0 0
                                    

Hala adını bilmediğim bu adam evinin kapısını açarken onu izliyordum. Son yarım saattir olan şeyler bünyeme fazla gelmiş olacak ki üstüme hafif bir yorgunluk çökmüştü. İlginç bir şekilde kendimi onun yanında rahat hissederken bulmuştum. 

"Sen içeri geç, ben üstümü değiştirip geliyorum."

"Tamam." Salon olduğunu düşündüğüm kapıdan girdim. Evi gerçekten güzel ve düzenliydi. Hatta benim evimden sonra lüks bile gelmişti. Zengin miydi acaba? Doktordu gerçi. Evi incelemeye devam ederken dekorasyonun da hoşuma gittiğini fark ettim. Yabancı olduğum bir yer olsa da sıcak bir havası vardı. Kendimi oldukça rahat görünen ikili koltuğa attıktan kısa süre sonra gözlerimin kapanmaya başladığını hissettim. Benim burada ne işim vardı ya? Neler yaşamıştım son bir saat içerisinde? Daha adamın adını bile bilmiyordum. Gözlerimi açamayacak kadar yorgundum ki uykuya dalmadan önce duyduğum son şey de ayak sesleri olmuştu. 

(...)

Gözlerimi açtığımda alışık olmadığım kadar rahat bir yatakta olduğumu fark ettim. Dün gece yavaşça aklıma gelirken, içimi kaplayan başarısızlık ve utanç hissiyle iç çektim. Odayı uykulu gözlerle incelerken hala yataktan çıkmamıştım. Kapının açılma sesiyle hızla bakışlarımı o tarafa çevirdim. Kapıya yaslanmış bana bakan beden -tabii ki- beni dün gece zorla evine getiren doktor bozuntusundan başkası değildi. Doğruyu söylemek gerekirse kapıya yaslanmış beni izlerken ki bakışları hoşuma gitmiş olabilirdi...yani biraz.

Her neyse. Yataktan kalkıp geniş bedeni ittirerek odadan çıktım. Hemen karşıda kapısı açık duran banyoyu görünce hızla girip yüzüme soğuk su çarptım. Kendime gelmem gerekiyordu. Kapıya yaslanmış, yüzünde anlamadığım bir tebessüm olan adam beni süzüyordu. 

"Ee tanışsak mı artık?"




-Olaylar hızlanana kadar kısa kısa tatlı bölümlerle devam ediyoruz^^ 

                                                                                Ç&Ç

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON ŞANS - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin