yağmur yağıyordu . içimdeki büyük korlu ateşi dindirecek kadar soğuk değildi ama hava .sırtımda sırt çantam eve doğru ağır adımlarla ilerliyordum .düşünüyordum da bir yandan lanet ediyordum kendime , benimle alıp veremediği neydı .acaba sonra telefonu çıkardım cebimden s*kerim böyle hayatı dedim .taktım kulaklığımı açtım müziği hiçbirşey umrumda değildi .insanların hakkımdaki düşünceleri , tipimden dolayı beni yargılamaları ama napabilirdim ki ? ben böyleydim kimse bana değişmem için emirler veremezdi . aslında değişmeyi bende istiyordum AMA elimde olan bişi değildi . tamam okulda deli dolu biraz psikobat gibi olabiliyordum doğru ama ruh halim böyle inanın bunun için elimden hiçbişi gelmiyordu . ben güçlü bir insandım bunu hissedebiliyordum .yaşadığım bunca şeye rağmen hayla ayakta olmama benim bile şaşırdığım oluyordu bazen .ne biliyim çoğu şeyden korkum yoktu mesela ,belalı işlere bulaşırdım çoğunlukla , ama kendim baştan aşa bi belaydım o ayrı mesele 17 yaşında bi kızdan ne beklesinki aslında aşk acısı çeken tiplerden değilim sevgili falan bana uzak şeyler mesela sınıfta kızlardan çok erkeklerle muhatap olurum nedenini bilmiyorum kızlardan daha çok sarıyor onların muhabbbeti ne kadar itiraz etsemde erkeksi bi kızım tamam değişik bi cümle oldu kabul ediyorum ama napabilirimki doğal halim bu ne yani diğer kızlar gibi yapılan komik bir espiriye zorla gülüyormuş gibi gümek yerine haykırmak daha eğlenceli oluyor yada topukluyla biyere gittikten sonra eve geri dondugunde ayaklarında hissettiğin o uyuşukluş karıncalanma ve berbat acıyı tarif edilmez buluyorum . kokusu ayrı bir başka onu anlatamam . her zaman tercihim spor ayakkabıdan yana okulda kendi öz kardeşimden ayırmadığım ne kadar piç espiriler yapsamda asla beni yanlız bırakmayan tek kız arkadaşım vardı ''BADE'' aslında çok iyi kız ama tek farkımız aşk acısı ne biliyim saçma bişi vede gereksiz tamam acı çekersin anlarımda aşk acısı nedir abi bunu düşündüğüm olmuştu bazen neyse ben buyum ben bukreyim hiç bi zaman değişmeyen bukre . hayat beni hep sırtımdan vurdu niye bilmem ablamın eski eşiyle kavgaları benim aileme soğukluğum hepsinin bi nedeni vardı vardi olmasınada neydi bu '' NEDEN? '' yada o neden '' kimdi ?'' şu an anlattığım bukre varya ah o yeni bukre eski bukreyi özlüyorum şimdide .bunların tek sebebi ablamdı ''SANEM'' niyeyse ondan vazgeçemiyordum .bide abim vardı ablamın yoklugunu aratmayan abim bütün sırlarını paylaşır benimle arkadaşı gibi konuşurdu gece uyutmazdı beni biraz sert yapısı vardı ama bazen değişik bi insan oluyordu sevgi dolu severim aslında abimi bazen ters bi insana dönüşüyordu o zaman biraz aramız açılırdı ama vazgeçemezdik birbirimiziden .ablama gelince nasıl anlatayım ki size annem babam abim bi yana ablam bi yana hepsini feda edebilecek kadar çok severim ablamı asabi ama bi o kadar da tatlıydı ablam esmer kısa boylu ne zayıf nede kiloluyda saçları simsiyah ablamın saçları herzaman ilgimi çekerdi niye bilmem bazen uzun uzun bakardım saçlarına içinde kaybolurdum YA KOKUSU ? içime çekmeyi bile özledim o kokuyu varya . ''
YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN ..