2017. Október 14.

56 0 0
                                    


-Ha nem ismernélek azt mondanám terhes vagy- mondta Gia miközben a kávéját szürcsölgette, mikor vissza tértem a wc-ről és hagy ne mondjam... Nem volt valami szép látvány amit odabent csináltam.

-áhh, dehogy-nevettem kínosan.
Tuti csak ettől a sajttól volt, már biztos megromlott- emeltem fel a sajtot, az orromat fogva és a kuka felé sétáltam, hogy kidobjam.

-jah igen, tuti-"értett egyet velem" Gi (röviden a Gia).
De, figyu Keyla, biztos, hogy nem lehet terhesség?- kérdezte

-jojo, azt bevallom, hogy már egy ideje késik a mensim és tényleg valahogy máshogy éreztem magam a napokban, deee, ahhhhj Gi nem tudoom.-néztem rá kissé félve.
Szerinted kéne tesztet csinálnom?

-Igeeen Keyla!!-mondta egyértelműen.

-Jó, akkor menjünk el és vegyünk terhességi tesztet.

vissza terve a gyógyszertárból, egyből a WC-re sitteunk mind a ketten. Mikor lepisiltem a tesztet, vártunk... És vártunk.
Én idegesen fogtam a tesztet egy széken ülve, mellettem állt Gia és próbált nyugtatgatni

-na, csajszi, nyugi minden rendben lesz. Ha terhes vagy, ha nem én itt vagyok melletted bárhogy is legyen.

-köszönöm. -mondtam és rá mosolyogtam, s ekkor felkiáltott.

-nézd-mutatott a kezemben lévő tesztre Gi.
-Meg jelent egy vonal.

-igen.... És még egy.-mondtam hozzá téve.

-Jézusom Keyla, te terhes vagy.-kiabálta Gi és megölelt, mikor én még a pillanat sokkjában voltam.

-iih.. ih... ihgeen... Terhes va.. Terhes vagyok. GIA! ISTENEM... terhes vagyok!! -kaptam végül észbe és elordítottam magam, nem tudom hogy örömömben, vagy még mindig a sokk hatására.-bőgve öleltem vissza Giát.

-nah.. Na és Keyla. Ki az apa? Ismerem? - tette fel sorban a kérdéseket.

-Nos.. Lenne egy tippem, viszont...nem tudom a nevét.

-az nem baj, hiszen, nem emlékszel? Itt van a legjobb barátnőd, aki egy FBI ügynök, ha még nem esett volna le.- dicsérte magát.

-igen, igazad van.-próbáltam komolyságot tettetni, viszont nem ment és menten kitört belőlem a nevetés amit persze Gire is át ragasztottam.

-na gyere menjünk a szobába és ott mesélhetsz, ne az egészet a mosdóban taglaljuk, nem de?-s azzal megindultunk kifelé.

A kanapéra ültem, egy párnát szorítottam az ölembe. Gia pedig elő vette a laptopját, hogy egyből tudja keresni a személyt aki a gyerekem lehetséges apja lehet.

-Nos mondd, az infókat én pedig keresem az alanyt.

-hát igen, akkor kezdjünk neki.-momdtam majd elkezdtem neki mesélni....

-Nos, emlékszel a kb másfél hónappal ezelőtti partira ahova meghívtál?

-igen igen, persze. - mondta.

-na igen, ott volt egy rohadt helyes pasi, aki nagyon bejött, főleg mivel már volt bennem egy kis pia és sztem benne is. Szóval eléggé rá nyomultam, de valójában ő kezdte, emlékszel? akkor amikor oda jött hozzánk hogy fel kérjen táncolni.-kerdeztem

-igen emlékszem. A szakállas helyes pasi, ugye?

-igen ő.

-Jézus Keyla, őt ismerem.

-komolyaan!?!???! Hogy hívják???

-először fejezd be a kis történeted és aztán elmondom.-várakoztatott, hogy még kíváncsibb legyek.

Istenem  Terhes Vagyok Where stories live. Discover now