Ikrek??

26 0 0
                                    

*a váróterembe ülve*

-Mr. és Mrs. Benson, önök következnek. -kiáltott ki a doktornő a rendelő ajtóból, mi pedig, mivel nem vagyunk házasok és még sosem hívtak minket így, ezért egyikünk sem figyelt különösebben, bár a bensonnál fel emeltem a fejem kíváncsian, viszont láttam hogy egy férfi és egy nő elindult arra felé, szóval gondoltam ők azok akiket szólítottak.

-Mr. és Mrs. Benson!-kiabálta még egyszer.

Elgondolkodtam, rá néztem az előbb felállt, férfi és nő ülöhelyére, viszont ők még mindig ott ültek.
Majd Nicolasra néztem, majd a kezére, s ott csücsült rajta egy gyűrű, aztán az én kezemre pillantottam és csodák csodájára, azon is volt egy gyűrű. Így realizáltam, hogy mi vagyunk Mr. és Mrs. Benson.

-héj tökfilkó, minket hívtak! - csaptam a fejemre.

-nem, nem Mr. és Mrs. Bensont hívták, nem minket.

-Nos igen okoskám, csak hogy az én nevem Benson és mind a kettőnk kézen gyűrű van! -néztem a szemébe.

-és nem mondtad, hogy nem vagyunk házasok, mikor időpontot foglaltál?!?

-jaj ne értetlenkedj már! Inkább gyere mert már egy ideje ránk várnak! - szóltam rá.

-jojo -forgatta meg szemeit, s azzal be mentünk a rendelőbe.

-jó napot. - köszöntünk szinkronban Nicolassal.

-jonapot, nos Mrs. Benson kérem feküdjön fel.

-rendben, de ezt félre értette, mi.. mi nem vagyunk házasok, sőt még együtt sem vagyunk... csak ez a barom felcsinált és most ez van.-mondtam a végét már össze szorított fogakkal fél szemmel Nicre pillantva.

-ohh értem, rendben elnézést.

-semmi baj, csak furcsa volt. - nevettem.

Miután felfekudtem, a doktornő felhajtotta a pólómat majd rá kent egy kenőcsöt a hasamra.

-nézzék a monitort, nem sokára megfog jelenni a magzat.

-ide jössz? - kérdeztem Nicet, erre ő csak bólintott majd le ült az ágy mellé egy székre, s ketten néztük együtt a képernyőt.

Egy kis idő elteltével, megjelent valami.

-oo.. Ott van.-mondtam
-ugye az az, doktornő? Ugye?

-igen.

Mi egymásra mosolyogtunk nickel. Nem tudom ez hogy jött, de éreztem hogy most rá kell néznem.

-várjunk csak... - akadt meg egy pillanatra a szava.

-mi.. mi miaz?

-igen, valami baj van? - kérdezte Nic is.

-nem nem baj az nincs, de lehet megfognak lepődni, nézzék meg alaposabban a képernyőt. - mutatott az ultrahangra Dr. Hamilton.

-várjunk csak... Csak nem?? Ikrek?

-igen

-Ikrek??-kérdezte felkiáltva Nic.

-méghozzá hármas ikrek.

-hogy tessék???-kérdeztük egyszerre.

-három... Gyerek.. Nekem... Ilyen hamar??? Még egyhez sem vagyok elég érett, nem hogy háromhoz. -fogta a fejét Nic
-de nem baj megoldom.
Meg oldjuk! Segíteni fogok Keyla MINDENBEN!-mondta és hirtelen megcsókolt.

-huhuhuu -nevettem, majd én is vissza csókoltam.

-ohh, epres szajfeny... Be jön. - nevetett rám.

-ohh Nic istenem... Hármas ikreink lesznek.

-igen.. Hármas ikreink... - fogta a kezem örömmel a szívében, s csak néztünk egymást könnyek között.

Ez a pillanat csak a miénk volt, semmi sem ronthatta el....

Kb egy perc csendes csodálatos pillanat után, megszólalt Dr. Hamilton.

-Nos, itt vannak a kinyomtatott ultrahang felvételek is.-nyújtotta oda mosolyogva.

-köszönjük. -mondtuk egyszerre mosolyogva, majd felalltam az ágyról.

-nos, legközelebb két hónap múlva kell jönni ultrahangra. - mosolygott ránk.

-Rendben, viszlát doktornő. -köszöntünk majd mentünk.
Beszalltunk a kocsiba és vissza indultunk hozzánk.

-te elhiszed, hogy ikreink lesznek? -kérdi Nic

Nem, nem igazán fogtam fel még most sem. -nevettem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 17, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Istenem  Terhes Vagyok Where stories live. Discover now