Bölüm 1: KURABİYE HIRSIZI

64 6 6
                                    

Herkesin bir umudu vardır bir savaşı, bir kaybedişi bir acısı, bir yalnızlığı Alçin kaybetmeyi değil savaşmayı göze almıstı ailesini trafik kazasında kaybetmesi onun için bir kayıp değildi.  alçin tahammül etmek zorunda kaldığı olayların akışı içindeydi hayallerine bir adım daha yaklaşması onu zirvenin tepesine çıkaracagını biliyordu.. Sonunda başardı, Hayallerinin Şehri Fransa UniFrance Üniversitesini kazanma mutluluguyla dört bir yana dönüp duruyordu alçin, zamanın su gibi akıp geçtiği fark etmeden saat epey ilerlemişti.  onun için yelkovanın 1 santim ileri gitmesi demek hayallerine bir adım daha yaklasması demekti. vakit kaybetmeden çürümüş, boyasız kapının yanında duran yatağına uzanarak hayal kurmaya basladı yarının ona neler getirecegini bilmeden.. Uyandıında iki seçeneği vardı tekrar uyuyup rüya görmek veya uyanıp rüyanın peşine düşmek..

                                                                        1 hafta sonra

günün ilk ışıklarıyla oda aydınlanmaya başlamıstı. güneş yavaş yavaş kendini göstermeye başladı.Alçin için bugün hayatını değiştirecek hayalini yaşamasının ilk günüydü saat  4 uçağıyla fransaya uçacagının mutluluguyla kendini yataktan atıverdi herşey hazırdı zaman git gide yaklasıyordu annesinden kalan son serveti boynuna takarak güzelliğine güzellik katmıştı alçin. annesinin kokusunu taşımak onu dahada güçlendiriyordu. yaşadığı şehre veda etmek onun için bir kurtuluş değil umudunu gerceklestirecegi bir gelecekti. uçağa yetişmek için havaalanına doğru yola koyuldu.. aradan zaman geçtikten sonra havaalanına geldi uçağın kalkıs saatine epey zaman vardı havaalanında uçağın kalkmasını beklerken  acıktığı için bir paket kurabiye almıştı. banklardan birinde oturmuş hem heyecanla okuduğu kitabı bitirmeye çalışıyor hem kurabiyelerini yiiyor hemde saati bekliyordu dikkatinin dağıldığı anlardan birinde yanında oturan yesil gözlü hafif uzun saçlı ve bir o kadarda dikkat çekici adamın utanıp sıkılmadan kurabiyelerinden birer birer aldığını gördü. her kurabiyeye uzandığında adamda elini uzatıyor, kurabiyelerinden alıyordu.pakette tek kurabiye kalana kadar devam etti bu sinir durum. Küstah adam, pakette kalan son kurabiyeyi, yüzünde asabi bir gülümsemeyle ikiye ayırıp yarısınıda mideye indirdi. Uçağın kalkacağı anons edilmeseydi bu haddini bilmeze bağırıp çağıracaktı. uçağa bindi koltuğuna oturdu ve kitabını okumaya devam etti. çantasına elini uzatınca şaşırıp kaldı. çantasında bir paket kurabiye duruyordu. düşünmeye başladı alçin "bunlar benim kurabiyelerimse ötekilerde onundu. ve paylaştı benimle kurabiyesini" özür dilemek için çok geç kaldığını anladı üzüntüyle. Kaba ve küstah olan " kurabiye hırsızı" kendisiydi çünkü.:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALLERİN EVERESTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin