Moartea

5 0 0
                                    

Intr o buna zi de marti Budi se hotaraste sa iasa pe afara cu bunul lui prieten Cora .
S au decis sa inceapa ziua prin a se duce la mega la palanca sa isi ia prezervative .
In drum spre mega acestia dau de renumitul Valentinkbrt.
Budi avand mereu o slabiciune pentru Burtica a decis sa l ia cu ei in calatorie .
Cora in schimb era cam gelos deoarece dupa Budi sta de foarte mult timp chiar de pe vremea cand era cu Amalia .
De la suparare, Budi n a mai putut da de pizda de cand Amalia a decis sa se desparta de el asa ca a trebuit sa se bazeze pe bunul lui prieten Cora .
Valentinkbrt in schimb a avut mereu felatii cu murmy puc de cand a incercat sa ii intre in casa . Dupa ce si au terminat treaba la mega si au facut rost de actimel si prezervative Burtica a venit cu ideea sa dea o tura prin Icoana ca sa poata sa o vada macar la geam pe murmy puc. Budi cand a auzit a realizat ca si Amalia statea fata in fata cu murmy asa ca a planuit sa faca acelasi lucru cu ea .
Cora din pacate a ramas ca de fiecare data sa stea in fata portii sa ii astepte
Valentinkbrt a trebuit sa il sune pe Geanta ca sa afle cum poate intra mai repede la murmy in casa avand in vedere ca el a mai fost .
Cora gelos tare pe prietenii lui s a dus dupa Budi si a reusit sa intre inaintea lui la Amalia in casa . Amalia stand relaxata si jucandu se love island a auzit niste sunete ciudaye asa ca s a ridicat speriata din pat. Uitandu se mai atent pe geam , agatat de hornu lu Foitana se afla chiar lixandrucosmin! Speriata nu a stiut ce sa faca asa ca a sunat o pe Murmu sperand ca poate sa iasa sa l goneasca .Murmu auzind asta a iesit instant din casa sa cine si unde intra peste Amalia .  Ajunsa acolo de frica Amalia si a smuls tapetul  si a inceput sa arunce cu el si intr o clipita in Tinkerbell ajunsese in bratele lu Cora care incerca sa isi tina echilibrul . Murmu vazand toata scena bucuroasa ca Amalia a scapat de tapet  se duce si arunca cu 2 3 pietre in Cora pana da de Budi care a scos briceagul la ea . Din fericire n a bagat briceagul in ea doar a inceput sa se taie brutal pe vene facandu si zgarieturi pentru a si demonstra iubirea fata de Amalia. Dupa ce au reusit fetele sa ii goneasca au decis ca ar fi mai bine si mai safe sa se duca la murmy . Ajunse acolo , intra in casa unde astepta Valentinkbrt impreuna cu Geanta si 2 bate in mana . Speriate au tipat nestiind ce sa faca dar  din foisor a aparut Raul care se ascundea acolo de luni bune pentru a o veghea pe Murmu a sarit repede sa vada ce se intampla . Fetele fericite ca Raul a venit au crezut ca au scapat pana sa apara Cora din spate cu o funie pregatit sa il lege pe Raul de masa pentru a si satisface placerile .
murmu speriata il intreaba pe Raul ce cauta acolo iar el marturiseste cum in seara in care s a simtit prost ca a plecat a fost dat afara din casa si avea felatii cu murmu asa ca s a ascuns sub canapea .
to be continued

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 31, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Viata de camatarOù les histoires vivent. Découvrez maintenant