(Bu bölümü okuyanlardan özür dilerim aga bu ne kustum.02.03.2023)
BÖLÜM HİKAYEDEN BAĞIMSIZ (ABI okumamış olun sunu lutfen. Azcik düzeltip insancıl bi hale getirdim cok şukur CUNKU aklinizda boyle bi bolum kalsin istemiyorum mumkunse ama okursaniz mantik aramayin 03.23)
O gün baji okuduğu manga olan Bleach'in çıkan yeni sezonunu almaya gidiyordu, ilk başta Herşey güzeldi bir yanlışlık dışında... baji manga değil yanlışlıkla yaoi almıştı..
Gercek bi salakti.
Eve geldiğinde tam okumaya başlamıştı ki bi anda dünyası döndü.
Daha ilk sayfada +18(cokayip.23) görseller vardı. baji şok olmuştu ama okumaya devam etmişti. Yanindaki bardaktan bir yudum daha aldıktan sonra yine bir sayfa cevirdi. Sayfalar geçtikçe baji farklı şeyler düşünmeye baslamisti.
Sonra bir anda elindeki yaoiyi koltuğun kenarına firlatti ve ne yaptığını sorguladı. Baji hala ne yaptığını anlamamis bir sekilde oturuyor ve Chifuyu'yu düşünüyordu? ama şu an ne düşündüğünü önemsemedi çünkü düşüncek durumda değildi. Tam tuvalete gidiyordu ki kapı çaldı. (isemeye gidio yanlis anlamayin 03.23)
Baji sesli bi küfür savurdu" hay amk tam da zamanı" gidip kapıyı açtığında ise gördüğü kişi ile daha da komik duruma düşmüştü çünkü gelen kişi Chifuyu'ydu.. ulan hayat
Chifuyu ilk başta baji'nin kızarmış yüzünü görünce şaşırdı ve endişeli bir şekilde; baji-san hasta mısınız yuzunuz kıp kırmızı?? Diye sordu. baji kafasını iki yana sallayıp Chifuyu'yu içeri alınca koltuğa oturdu ve normal bir konu açtı, yada acmaya çalıştı.
Baji: aaa bu arada sormayi unuttum nasılsın? Bir şey ister misin yiyecek falan?
Chifuyu ilk başta baji'ye dikkat etmedi çünkü koltuğun kenarına ozensizce firlatilmis manga?? dikkatini çekmişti.
Chifuyu: ımm baji-san yaoi(?) okuduğunuzu bilmiyordum.
Baji: ha? Ne? NE yani tabiki okumuyorum ahahah o da ne? yanlışlıkla almışım. Bleach'in yeni sezonu çıktığı için o kadar heyecanliydim ki alırken mangayı gormemisim bile. Lan demek ki kasiyer bana o yuzden garip bir bakış atmıştı. Abi bi dk utandım duymamış gibi yapalım lütfen..
Chifuyu yüzü hafif kızarırken ayni zamanda gulmemeye çalışıyordu. Cunku gülmemek elde değildi.
baji: AMA YANI SONUCTA okuduğum için değil yanlışlıkla aldim iste oooofff.
Chifuyu artık dayanamamış ve gülmeye başlamıştı.
baji: ya chifuyuuuuuaaa gülmesene ya
10sn sonra*
baji: peki o zamandedi baji ve Chifuyu'yu gıdıklamaya basladi.
Chifuyu: b-baji san dur- PUAHAHAHH AAHAHAH DURUN ARTIK
baji: aynen ben gulme diyince gülmeye devam eden de anamdi zaten nah durarim
Baji Chifuyu'yu gidiklamaya devam ederken bi anda gotune tekme yiyince yere düşmek zorunda kalmıştı. Chifuyu ne yaptığını anlayınca daha da fazla gülmeye başlamıştı ve gözünden yaş gelmişti.
baji: oha chifuyu bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum. AYRICA GUZEL, ZARIF, ONURLU VE KIDEMLI POPISIMDEN NE ISTEDIN?!??
Evet, chifuyu artık kahkaha atiyordu. Baji poposunu ovup ayağa kalkiyordu ki chifuyu kaçması gerektiğini anlayıp bi anda koltuktan atladı, aynen öylece atladı. Ikisi evin içinde deli danalar gibi koştururken aniden kapı zili duyuldu. Bu kim alo?!? Baji kapıyı açmaya giderken chifuyu fırsat bulmuş ve koşarak kendini mutfağa kilitlemisti.
Chifuyu: oh bee beleş yemek
Baji: hay ben böyle işin- kim oooo?
Diyip kapıyı açtığında karsisinda 45 metre boyu olan hanmayi görmeyi beklemiyordu.
Baji: ha? Hee şey aynen kardeşim yanlis adres bi ust kata go sen. Bay bay canooo.
Hanma: kanka sakat misin ami-
Yüzüne kapanan kapiyla sözü yarıda kesilen hanma sinirlenip kapının dışından bagirmisti.
Hanma: KANKA BAJI SAKAT MISIN AMINAKOIM ESTETIK BURNUMA NASIL KAPI CARPARSIN??!?
Baji: ULAN NE BAGRION MANYAK HERIF YURU GIT ALOOO SAPIK MISIN?? IMDAT POLIS KAPIMDA MULTECI ISTEMIORUUM
ve bir anda tüm apartmandan kahkaha sesleri yükselir..
___________________________________________________________________________(okuyup gecmelik bölüm)
Yazım yanlışım varsa affedin. Okuduğunuz için teşekkür ederim görüşürüz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimi Kaybediyorum | Bajifuyu
Fanfictionkafama göre, çoğu yer sad. Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın. Bu kitap yazdığım ilk kitabım sayılır, umarım beğenirsiniz. Yorum yapar ve oy verirseniz çok sevinirim. ________________________________________________ Beni bırakıp gitmek zorunda mı...