1. Inocența.

94 1 0
                                    

Toti ajungem la varsta in care iubim o persoana si ne atasam foarte repede .
O tanara ca mine ... De 14-15ani ,multe conflicte ,dezamagiri si multe iubiri .-spuse Clara aplecandu-si incet capul
Asa este ... Draga mea dar totul in viata se intampla cu ceva anume - anonim.
Eram intr-o zi de vara ... Afara ploua usor si caldut ,era ora 18:35 ma pregateam sa ies .. Cand de odata am auzit un zgomot puternic in pod: am urcat usor si cu teama  sa vad ce sa intamplat ..acolo intr-un colt era ghemuita o pasare cu aripi vii colorate ca un curcubeu .
Am luat pasarea si am coborat cu ea jos ..dupa ceva timp .. Am plecat sa ma plimb , ma gande-am la tot felul de lucruri ciudate ,parintii imi erau plecatii.. Nu-i mai vazusem de 5 ani ... In fine .

Prietena mea  alexa  era cea mai minunata persoana ❤ o iubeam ca pe o sora era o fata deosebita cu ochi mari si negri ca 2 carbuni si parul ei saten deschis lung si balai .. Parca era o papusa .


Vremea trecea si eu o data cu ea .. Peste 2 ani cunoscusem un baiat pe nume Mattias..era un baiat super avea ochi verzi si limpezi si parul blond-auriu.. Ochi lui...-spuse Clara curgandu-i o lacrima pe obrazu'l ce-l drept
Ochii lui erau totul...
Asa de dornici de a iubi ..avea o privire parca cand te privea iti venea sa te manance -asa era el zise clara.
Dragut..-zise anonimul.
Ne intalnisem intr-un parc din apropierea casei mele ,el era nou acolo abia se mutase .
Ne-am imprietenit foarte repede -zise usor clara zambind cu jumatate de gura .

****
In urmatoarea dimineata ma trezisem ... Luasem micul de jun cand de odata aud soneria.

Era el - oftand clara.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 13, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DragosteaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum