Bina- Gryffindor
Kelime sayısı- 374"Ve daha fazlası olmak istiyorum"
---
Koridorda ağlıyordun,yasak saatti ama umrunda değil di.Bütün arkadaşlarını kaybetmiştin ve tamamen yanlızdın.
Belki biraz fazla üstlerine gitmiştin,belki onları en hassas noktalarından vurmuştun ve belki onların en önemli sırlarını herkese yaymıştın...ama yinede bunu hak ettiğini düşünmüyordun.
Ağlarken bi andan da her hangi bir profesör geliyor mu diye bakıyordun ve bunun oldukça garip durduğundan emindin.
Bir süre sonra bi ses duydun,kafanı kaldırdın panik içinde ve etrafa bakmaya başladın.biraz tırsmıştın çünkü bir adım sesine benziyordu.
Ordan gidebilirdin ama fazla sıkılmıştın ve biraz daha kalmaya
karar verdin.Tekrar yere çöktün ve düşünmeye başladın,seni şuan ne mutlu ederdi?ve ya kim?
Tamamen yanlız bir insana göre bu fark etmezdi sanırım.Uykun gelmişti ve arada dalıyordun ama saçma bir inatla uyumamaya karar vermiştin.
Tekrar bir adım sesi duydun ve arkana baktın.kimse yoktu..bu işin sonunun kötü
biteceğine nerdeyse emindin.Bir adım sesi daha duyduğunda bu sefer hiç bir şey yapmadın,artık emindin o da senin gibi yasak saatte koridorda gezen bir öğrenciydi.
Seslerden yanına geldiğini hissediyordun,gözlerini kapattın ve kafanı biraz geriye yasladın.
Yanına birinin oturduğunu hissettin ama yinede gözlerini açmadın,umarım sıkılıp gider diye düşündün içinden.
O ise öyle yapmadı ve konuşmaya başladı.
"Yasak saatte ağlayan bir kız gördüm ve oldukça zavallı görünüyordu,bende yanına geliyim dedim ama o hiç bir şey yapmıyor. Dedi dalga geçer bir şekilde.
Güldün ve gözlerini açıp ona baktın,biraz şaşırmıştın çünkü Sirius tu.
Sorgular bir şekilde baktın ve;
"Burda ne arıyorsun?"
Hafif sırıttı ve konuştu
"Bunu sana sormayı planlıyordum aslında ama benim burda olmamın özel bir sebebi yok"
Cevap vermen gerektiğini hissettin ve;
"Sadice..son zamanlarda olanları düşünüyordum,bi anda arkadaşlarımı kaybettim ve artık tamamen yanlızım"
Seni kafasını hafif yana yaslamış bir şekilde dinliyordu.
"İstersen ben senin arkadaşın olabilirim,benden daha iyi birisini bulamazsın"
Dedi ve güldü.
Gülümsedin ve ona baktın.
"Bu bir idda değildir umarım."
Sirius;
"Ah hayır tamamen kalbimle soruyorum"
Ayağa kalktın ve son kez ona baktın.
"Peki o zaman..yarın görüşürüz"
Gülümsedi ve "Görüşürüz" dedi.
Yürümeye başladın ama kısa bir süre sonra tekrar ona döndün.
"Benimle gerçekten arkadaş olmak istediğine emin misin?"
Sirius gülümsedi ve kısık bir şekilde "Evet" dedi.
Gülümsedin ve tekrar yürümeye başladın.
Ve bir kere daha fısıldadı Sirius ama bu sefer duymamıştın.
"Ve daha fazlası olmak istiyorum"
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Sirius Black Imagine-
القصة القصيرة" Sirius Black " Sirius black ile kısa hikayeler.