Kâinattaki tüm insanları tanıyordu sanki. Sürekli birileri hakkında fikirlerini beyan ediyor , özelliklerini sıralıyordu. İçten içe urpermiştim. benimle aynı özelliklere sahip olan bir insanın bu kadar fazla şey bilmesi başta çok garip geliyordu. Bu olanların hepsi bir işaret olabilir miydi? Ya da o insan veya garip canlı olarak tanımadığım şey sadece benim kurguladığım gereksiz bir detay mıydı? Düşüncelerimi beni derinlere çekiyordu. Gittikçe çıkması daha da imkansızlasan bir boşluğa sürükleniyor gibi hissetmeye başlamıştım. Bu da yetmezmiş gibi insanlara bununla ilgili yanlışlıkla bir soru sorarsan onların bana "Saçmalıklarını kendine sakla velet! "deyip ezeceklerinden korkuyordum. Korku ve sürüklenme hissi birleşince kısa süreliğine bir gidip gelme yaşadığımı fark ettim. Bunun üzerine yakınımdaki bir banka oturdum. Dinlenmek iyi gelmişti fakat yeterli olmadı. Daima yanımda olan ve beni asla bırakmayacağını bildiğim en yakın arkadaşımın, yani Kayra'nın tam bu sırada yanımda olmayışı da beni ayrı düşündürüyordu. Bir süre bankta dinlenip bu düşüncelerden kurtulduğumda kendime gelmem adeta bir haykırış etkisi yaratmış olmalı ki anında ayağa kalkmayı başardım.Havanın soğukluğunu üzerinde hissetmiştim ve ceketime sımsıkı sarıldım. O sırada aniden zihnimde bir acı hissi belirdi .Ardından bu zamana kadar hayatımda edindiğim en gereksiz bilgilerden biri geldi aklıma. Duygularım hiç istemese de düşüncelerim bunun gerçek olabileceği yönündeydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Günlük (yhouwely)
Mystery / ThrillerBir gün yanlız birakilirsam eğer,kendimle kalabilecegimden şüpheliyim...