Minden akkor kezdődött, amikor felvételiztem egy 8 osztályos gimibe. Fel is vettek szerencsére. Az osztálytalálkozón még nem figyeltem fel RÁM. Aztán jött az osztálytábor és szinte az összes lány BELÉ zúgott. Kivéve persze engem. Nekem a barátja tetszett. Az akkor még új barátnőim arról áradoztak hogy milyen helyes meg jófej.
Persze én büszke voltam magamra hogy én vagyok az egyetlen olyan lány akinek nem csavarta el a fejét ez a bizonyos SRÁC akiről szól a történet.
Egy évvel később nagyon jóba lettem VELE. Sokszor beszélgettünk nap közben és sokszor beszéltünk este is, facebookon. Egy este volt egy különös álmom. Arról szólt hogy a volt osztálytársaim kergettek és felmásztam előlük egy fára. A fán pedig az Ő hangját hallottam. Azt mondta hogy menjek vele. Elvezetett a házukhoz ahol egy bulit tartottak. A következő amire emlékszem az az hogy egy szép ruhában állok az erkélyükön és Ő fogja a kezem. Mikor vége lett az álomnak, kipattant a szemem és felültem. Egy szót tátogtam: szeretem. Tudom butaságnak hangzik de ez történt. Ettől kezdve mindig mikor a nevemet mondta a gyomrom megrándult. Ezután tettem egy nagy hibát elmondtam neki, hogy tetszik nekem de ő csak annyit mondott sajnálja de ő nem viszonozza az érzéseim. Innentől semmit nem beszéltünk egymással. Mivel egy baráti körünk volt/van ezért néha kínos volt de nem tehettem semmit.