ဗွမ်းး💦💦
မျက်နှာကို ရေနှင့် အပက်ခံ လိုက်ရတာ မို့ ခုံပေါ်မှောက်အိပ်နေရာမှ Taehyung တျောက် နိုး ထလာရတော့သည်.....
သူမအရှေ့ မှာတော့.ရှေးခေတ် ဝတ်စုံကို မသေ မသပ် ဝတ်ထား တဲ့ အမျိုးသမီးတျောက်ကို တွေ့လိုက်ရပီး..ထိုအမျိုးသမီးက လက်ခါးထောက်ရင်းသူမကို ကြည့်နေ၏..."ဒီမယ်..နင်အိပ်ပဲ အိပ်နေတော့မှာလား...အိမ်မှာနင်ရှိနေတာက..တကယ့် အရှုပ်ထုပ်ပဲ...နင့်ကို ရောင်းစား လိုက်တာကမှငါ့အတွက် အကျိုးရှိနေဦးမယ်....."
အမျိုးသမီးကြီးက သူမကို ခါးခါးသိီးသီး ပြောနေတာမို့ သူမ အံ့သြ သွားရသည်....ဒီအမျိုး သမီးကို သူမ မသိပါ...ထို့အတူ..သူမ ဘာလို့ ဒီနေရာကိုရောက်နေရတာလဲ......အမှန်ဆို သူမ ရဲ့အိမ်မှာ ရှိနေ သင့်တာမလား....
"အန်တီက ဘယ်သူလဲ ဟင်..ဒီနေရာကိုရော...ကျမ ဘယ်လို လုပ်ရောက်နေရတာလဲ...😟"
ဖြန်းးး👋
သူမ စကား မဆုံး ခင်မှာပဲ..ပါးနုနုပေါ် လက်ဝါး ကြမ်းကြီး ကျရောက်လာခဲ့လေပီ.....
"အခုမှ အတိတ်မေ့ သလို ရွှေပျောက်သလို လာလုပ်နေတာလား...နင်က ငါ့ ကျွန်လေ...😠"
"ရှင်😳...ကျမက..ရှင့်ကျွန်..."
သူမ အံ့သြ လို့ပင်မဆုံး ခင်..သူမဆံပင်ကို ထိုအမျိုးသမီးက ဆောင့်ဆွဲ ရင်း....အိမ် အပြင်သို့ခေါ်သွားလေတော့သည်....
"Ah...alphar......အန်တီ ကျမကို လွှတ်ပါ...😭ကျမရှင့်ကို မသိဘူး..."
ထိုအမျိုး သမီးကတော့ သူမ စကားကို နားမထောင်ပဲ...ဆွဲခေါ်သွားလေရဲ့....လမ်းတလျောက် ရှိလူတွေ က သူမကို ကြည့်နေကြပီး..ထိုလူတွေကလဲ ရေှး ခေတ်အဝတ်အစားကို ဝတ်ဆင်ထား ကြသည်..
Tae pov -ငါ..ငါ..ဘယ်ရောက်နေတာလဲ....
မကြာခင်မှာပဲ.....စားသောက်ဆိုင်လိုလို..ဆိုင်တခုထဲ သူမကို ဆွဲခေါ်သွားပီး...အခန်း တခုသို့ရောက်ချိန်မှာတော့ သူမကို တွန်း လိုက်လေတော့သည်...
အရှိန်ဖြင့် သူမလေး လဲ..ကြမ်းပြင်ပေါ် လဲ ကျသွားကာ..ထိုအခန်းထဲ ရှိလှလှပ ပဝတ်စားထားသော အမျိုးသမီးက သူမ ဆီ လာတာ..