12 - 🖇️

2.5K 94 7
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

selepas selesai mandi , jungkook memilih hoodie berwarna cyan dan seluar slack putih untuk ke sekolah .

" kook "

" YAH HYUNG ! KOOK TENGAH PAKAI BAJU NI ! KETUK DULU LA LAIN KALI "

mata taehyung nampak sedang scan satu tubuh jungkook . tetapi dibahagian tengah jungkook cepat cepat menutup nya .

sedikit meleleh air liur taehyung melihat tubuh jungkook yang putih mulus itu . seperti nya luka luka itu sudah pun hilang .

tidak berkedip mata taehyung melihat badan jungkook , ada sixpack lagi . berketul ketul . tidak lupa juga dia melihat nipples pinky itu .

" KIM TAEHYUNG ! APA TENGOK ORANG MACAM TU HAH "

jungkook sudah naik malu melihat taehyung sebegitu rupa . dia berlari masuk ke bilik air .

" ah sorry kook ! ni er hyung nak bagi baju yang semalam hyung beli . kook pakai lah eh "

" letak dekat katil je ! "

taehyung melemparkan hoodie itu di katil dan keluar dari bilik itu . jungkook mengintai dari bilik air takut takut taehyung masih lagi tidak keluar .

" huffh , nasib baik " jungkook mengambil hoodie itu .

" ni bukan ke hoodie yang dia beli semalam "

tanpa basa basi jungkook memakai nya dan mengambil beg sekolah nya .

" hyung ! "

taehyung yang sedang memasak di dapur menoleh belakang . mata nya membesar melihat jungkook pakai hoodie itu .

" comel " kata taehyung dengan perlahan .

" apa dia ? "

" tak ada lah , duduk situ dulu . pancake ni nak siap dah "

" tapi kan hyung besar lah "

" biarlah nampak comel kook pakai "

" yeke , nampak macam gemok je " jungkook berpusing pusing .

" dah cukup cantik dah tu kook "

" iya ke hshs , mekasih "

taehyung kembali memasak . jungkook tersenyum melihat nya yang sudah mula berubah . ataupun itu hanya sementara .

TOK TOK TOK TOK TOK !

hampir pecah pintu diketuk dengan kuat . jungkook berlari menuju ke pintu untuk membuka nya .

" bagi aku masukk !!!! " haih . tak putus asa ya sara .

sara terus merempuh jungkook dan berlari mencari taehyung .

" sayang !! i rindu u ! please jom getback ! "

sara memeluk taehyung . dia mencium cium satu tubuh taehyung . bagai orang gila sudah .

" lepas lah gila ! " taehyung menolak kasar tubuh sara .

jungkook melihat sara dengan pelik . tak sampai 1 hari break dah macam orang giler .

dengan rambut serabai macam baru lepas tarik rambut . baju selekeh . make up dahlah tebal , hancur pulak tu . selepas itu berkelakuan seperit orang yang mengambil dadah .

mengusap usap hidung nya dan menggaru garu kepala juga leher . sah memang gila .

" kau nak apa lagi perempuan giler "

" i nak u sayang ! "

" semak lah kau ni "

sara mengeluarkan sesuatu dari beg nya . kertas itu diambil dan dihulur pada taehyung .

" ape mende ni "

" u please tengok u ni penting sangat "

taehyung pada mula nya mahu menolak kertas itu tapi dia ternampak seperti keputusan ujian dna .

dengan pantas dia merampas kertas itu dari tangan sara dan meneliti sepenuh nya . selepas habis meneliti dia memandang muka jungkook dengan riak yang terkejut .

" kau anak angkat ? "

dahi jungkook berkerut .

" kook ? anak angkat ? "

taehyung melangkah menuju ke jungkook dan melemparkan kertas itu pada muka jungkook .

" b..betul ke ni hyung...kook anak angkat makna nya.. "

-

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ C ] hurt "taekook"Where stories live. Discover now