14 - 🖇️ ( end )

3.2K 94 9
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

" yah jungkook ! jangan lah bunyi macam tu ! nak hyung sambung ke "

" taknak taknak taknak " jungkook serta merta bangun dari baring nya .

taehyung terkekeh . dia membaringkan semula jungkook dan memeluk erat tubuh jungkook .

" maaf " taehyung mencium bibir jungkook .

" untuk ? "

" kalau kalau hyung buat kook sakit tadi "

" huh memang patut pun hyung minta maaf . dahlah main kasar hmph "

jungkook memuncungkan mulut nya . taehyung berasa geram dengan kecomelan jungkook .

" hshs sorry ye baby . hyung mesti dah buat baby hyung ni kesakitan "

" ani , kook gurau jelah "

" kiyowo "

" dah lah kook nak pergi mandi melekit lekit dah ni "

" hurm awal nya , ouh ! ataupun kook nak sambung main dalam bath tub ! "

" bukan lah ! "

" HAHAHA , kalau macam tu jom lah kita mandi sama sama "

" ish takya lah kook boleh mandi sendiri "

" kook mesti rasa sakit lagi kan "

" mana ada lah ! kook okay je "

jungkook bangkit dari katil itu dan cuba berjalan tapi dia terjatuh . nasib sempat di sambut taehyung .

" see hyung dah kata dah "

" ish hyung punya pasal la ni ! "

" alah sakit sakit pun mesti ada rasa nikmat nya kan " taehyung mengangkat angkat kening nya .

" diam lah "

jungkook sensitive . taehyung tidak henti tersenyum . dia mendukung jungkook dan masuk ke bilik air bersama sama .

skip

" jadi doktor ? "

" memang betul . arwah mak kamu dulu sebenarnya tidak dapat nak lahir kan anak di dalam perut nya . dan juga mak kamu pengsan semasa mahu melahirkan . kebetulan pula jungkook lahir pada masa itu tetapi mak nya tidak menerima jungkook masa itu "

[ C ] hurt "taekook"Where stories live. Discover now