Celý měsíc mi je blbě a Chris mě donutil jít k lékaři tak jsem tam byla a teť jedu domů a mám v hlavě že mně asi Chris opustí protože jsem těhotná jsem překvapená první sex a hnet těhotná. Dorazila jsem doma a sedla jsem si na gauč a přemýšlela jsem jak to řeknu Chrisovi že jsem těhotná nevím jak bude reagovat snad dobře ještě jsme o tom nemluvili vůbec tak nevím jestli bude rád bojím se a dost Chris přijde večer tak mu to řeknu.
Večer
Bouchli dveře "ahoj zlato jsem doma"já jsem na něho zpátky zakřičela "jsem v obýváku"Chris za mnou přišel a viděl mně jak tam sedím a jsem smutná sedl si ke mně "co se stalo co ti řekl doktor?"já jsem se na něho podívala a zkoro jsem brečela "doufám že mně neopustiš protože jsem těhotná?"Chris se nejdříve jen mně díval a já čekala to nejhorší ale pak se začal smát a taky mně začal líbat a pak se na mně podíval "to je super budu táta to je bezva Kate"já jsem na něho jen dívala a nevěřila jsem co právě říkal "opravdu nejsi naštvanej?"Chris se pousmál a dal mi pusu na čelo "nejsem miluju tě a jsem ráda že budu táta to je super"já jsem se usmála a znovu ho políbila pak se Chris sehnul a dal mi pusu na bříško a pak začal i mluvit "ahoj já jsem tvůj nejšťastnější tatínek ne že budeš zlobit maminku jsem rád že tě budeme mít"já jsem se nad tím musela usmát opravdu byl rád a byl šťastný že bude táta a za to jsem ráda že mněl takovou reakci je to prostě chlap mých snů.
Doufám že se vám bude kapitola líbit a budu ráda za každý hlas a komentář 🧡💛❤️
ČTEŠ
Marvel škola
RomanceKate Moorová se dostala na Marvel školu v její třídě jsou jen bohatý ona není. Pojedou do Ameriky a mají se setkat s Marvel herci. Kate je stydlivá, tichá a plachá co se stane když se o ní začne zajímat Chris Evans pustí ho k sobě?