sonunda yb geldi guzellerim benim iyi okumalar <3
————
06082017 - that bad day
"Taehyungie.." Jungkook sevgilisinin yüzüne öpücükler bırakarak uyandırmaya çalışıyordu. "Sevgilim kalk artık nasıl bir uyku bu ya kış uykusuna yattın sanki." mızmızlanarak konuştuğunda Taehyung tebessüm etmişti.
"Tae, güzelim çok sıkıldım." Jungkook bir yandan Taehyung'un saçlarıyla oynarken, diğer yandan da boynuna öpücükler bırakıyordu.
"Senin uyanmaya hiç niyetin yok herhalde, ben gidiyorum o zaman şirkete."
Jungkook hafifçe kımıldadığında Taehyung hemen gözlerini açmış ve Jungkook'a sımsıkı sarılmıştı. "Gitme."
"Hmm," Jungkook belindeki zarif elleri okşamış ve gülümsemişti, "Yeni uyandırma yöntemimi buldum sanırım." kıkırdamıştı.
"Çok kötüsün Jeon Jungkook.." taehyung sevgilisinin yanağını öperken mırıldandı, "ama sana deli gibi aşığım."
Jungkook dudaklarını büzmüştü.
"Çok kötüyüm demek.. iyi olduğumu düşünüyordum." Jungkook oyuncu bir tavırla konuştuğunda taehyung jungkook'un kulağının altını öpmüş ve boynuna yönelmişti.
Jungkook boynunda hissettiği ıslaklıkla kafasını geriye atmış ve gözlerini sımsıkı kapatmıştı.
"sende bıraktığım etkiye bayılıyorum jungkook, benden bu denli etkilenmene, beni her hissettiğinde gözlerini sımsıkı kapatmana bayılıyorum." Taehyung jungkook'un boynunda hickey bıraktığına emin olduktan sonra göz ucuyla dudaklarını dişleyen sevgilisine baktı.
"Şu an ne kadar tapılası durduğunun farkında bile değilsin jeon, seni benim gözümden göremeyen herkese acıyorum."
jungkook her gün duymaya alıştığı iltifatlara gülümsemişti. kendisine sarılan sevgilisine daha çok sokulmuş ve oflamıştı. "Gitmek istemiyorum bugün işe, seninle kalmak istiyorum.."
"Gitme o zaman bebeğim."
"Çok güzel bir fikir tae, ama biliyorsun gitmem lazım.." Jungkook yavaş bir şekilde taehyung'dan ayrıldığında taehyung homurdanarak suratını asmıştı.
"Bir gün gitmesen ne olur jungkook ya, sadece bir gün."
"Bogum ve babası.. şu ikilinin seni niye gelmedin diye sorguya çektiğini düşün sadece.." Jungkook iğrenircesine konuştuğunda taehyung da yüzünü buruşturmuştu.
"Haklısın, hadi hazırlan o zaman."
Jungkook ayağa kalkmış ve kısa bir duş aldıktan sonra çıkmıştı.
"Taehyungie en sevdiğim tişörtüm nerde?"
Taehyung bornozla duran şaheser sevgilisine arkadan sarılmış ve kendine yaslamıştı.
"Üstümde bebeğim, çıkarmaya ne dersin?"
Jungkook dudaklarını ısırmıştı. Taehyung bugün fazla arsız diye düşündü.
"Taehyung beni zorlama, biliyorsun sana dayanamayacağımı."
Taehyung kıkırdamış ve jungkook'un bornoz ipine gitmişti belindeki elleri. "Biliyorum, o yüzden hoşuma gidiyor zaten bu durum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex bf - taekook
Fanfictionünlü şarkıcı jungkook, terk ettiği(?) ünlü sevgilisi taehyung'u geri kazanmak için elinden geleni yapıyordu. #taekook | 4 #vkook | 34 25.11.21