f|21

21.7K 1.2K 866
                                    

oncelikle slm ve ozur dilerim cok gec geldi bolum ama yemin ederim en erken bugun atabildim acayip yogunum..

bi de sey

BEN EHLIYETI ALDIM GECTIM SINAVDAN

hepinizi kacırmayı dusunuyorum 😎

ay sizinle paylasayım dedim neyse hadi okuyun bir an oncee sizi seviyorum 💞💞

————

Jungkook en son dört yıl önce geldiği ve hayatında geçirdiği en kötü güne sahip olan eve kısaca göz atmış ve derin bir nefes alarak kapıyı çalmıştı.

Bu ev ona hiç olmadığı kadar huzursuz hissettiriyordu kendini.

Taehyung koşar adımlarla kapıya yönelmiş ve kızarmış gözleri ve burnuyla karşılamıştı Jungkook'u.

"Jeongguk.."

Taehyung hemen sımsıkı sarılmıştı karşısındaki çocuğa. Jungkook'da aynı şekilde karşılık vermiş ve taehyung'un güzel kokusunu derin bir şekilde içine çekmişti. 

"Jeongguk iyi ki geldin, teşekkür ederim.. seni çok özledim."

Jungkook duyduğu sözler karşısında kocaman bir gülücük yerleştirmişti suratına. Taehyung ise jungkook'un boynuna minik minik öpücükler kondurmuştu.

"Ben de seni çok özledim taehyung." Sessizce mırıldanmıştı Jungkook.

İkili bir süre daha böyle kaldıktan sonra Taehyung geri çekilmiş ve mahçup bir şekilde Jungkook'a bakmıştı.

"Ben içeri davet etmeyi unuttum ama içeri geçmeyelim istersen yoongiler burada. Hem bu ev-"

"Sorun yok taehyung, geçebiliriz."

İkisi de içeri geçtiğinde Taehyung kapıyı kapatmıştı. Jungkook daralan nefesini kontrol etmeye çalışmıştı. Kalbi hiç olmadığı kadar şiddetli atıyordu. Gözlerini hemen dağınık, etrafa saçılmış malzemeleri toplamaya çalışan yoongi hoseok ve seokjin'de gezdirmişti.

"Jungkook?" Yoongi şaşkınlıkla konuştuğunda Jungkook başını öne eğmişti. Yoongi elindekileri çöpe atıp hızlıca Jungkook'un yanına gitmiş ve sımsıkı sarılmıştı.

"Jungkook iyi ki geldin.."

Jungkook dolu gözlerini sımsıkı kapatmıştı. Hoseok ve Seokjin'de aynı şekilde Jungkook'a sarılmıştı.

Jungkook daha önce, aynı anda hiç bu kadar kırgın ve mutlu hissetmemişti. Bu evde en son duyduğu sözlerden sonra böyle karşılanmak içini burkmuştu.

"Biz sonra konuşuruz, siz ikinizin konuşacakları vardır."

Üçlü evden ayrıldıktan sonra baş başa kalmıştı taehyung ve jungkook.

"Sana en sevdiğin çayı hazırlamıştım onu getireyim ben." Taehyung heyecanla mutfağa gideceği sırada jungkook Taehyung'un elini nazikçe kavramıştı.

"Bu elinin hali ne böyle taehyung? Kızmayıp da ne yapayım şimdi sana?"

Taehyung başını suçlu bir çocuk misali eğmişti.

"Bekle elini saracağım, tamam mı? Yaralarını sarmamız lazım ki mikrop kapmasın." Jungkook telaşla ezberinde olan banyoya gitmiş ve birkaç malzeme almıştı.

Zaten evi hiç değiştirmemiş diye düşündü Jungkook, hâlâ bıraktığı gibiydi.

"Sen zaten şu an burada olmakla yaralarımı çok güzel sardın jeongguk.." taehyung elini nazikçe temizleyen çocuğu süzerken konuştu. "jeongguk beni affedebilecek misin?"

ex bf  - taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin