Fikir: hankeredserlovee teşekkür ederim,kuzucum umarım istediğin gibi olmuştur 💫💖
Bölüm Şarkısı: Merve Özbey/Kül
Müzik ile beraber okunması tavsiye edilir canlar😇
Seni bulmaktan önce aramak isterim,
Seni sevmekten önce anlamak isterim,
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep,hep yeniden başlamak isterim.Özdemir Asaf
Eda'dan;
Bugün tam 5 ay olmuştu artık tamamen umudumu yitirmiştim,Serkanın hafızasını kaybetmesinin üzerinden tam 5 ay geçti, ne yazık ki hâlâ beni hatırlamıyor bunun için çaba bile sarf etmiyor neden böyle yapıyor artık tamamen bana karşı hiçbirşey hissetmiyor mu? Bu beni daha çok korkutuyordu Selin Serkanı bana karşı manipüle ediyordu resmen ne zaman Serkana birşey soracak veya söyleyecek olsam anında dibimizde bitiyordu Selin Hanım herşeyi zamana bırakmıştım artık gerçi bundan önce de zamana bırakmıştım ama bir işe yaramadı ama artık mutlu olmaya,kendimi mutlu etmeye çalışıyordum ama olmuyordu,benim mutluluğum da hayatım da Serkan idi. Yine her sabah olduğu gibi yataktan halsiz bir şekilde kalktım bugün Serkan ile bir toplantımız vardı,beraber katılacaktık,elimi ve yüzümü yıkayıp aynamın karşısına bakıp kendimi inceledim.
Hakikaten bu ben miydim? Göz altlarım çökmüş ve mosmor olmuştu bunu hiçbir makyaj kapatamazdı nerdeyse, önce yüzüme güzelce fondöten sürdüm,sonra ne kadar olursa diye bir eyeliner,koyu bordo şeklinde makyaj yapmıştım aynı şekilde bordo bir tulum giyip evden ayrıldım aşağıya indiğimde arabam bozulduğu için tam taksiyi arayacaktım ki karşıdan Serkanın arabasını gördüm,tam yanımda durdu ve camı açıp bana doğru seslendi.
Serkan: Eda hadi ne bakıyorsun gidelim zaten geç kaldık hem senin neden yüzün solgun hasta mısın?
Eda: Y yok iyiyim hadi gidelim10 Dakika Sonra:
Arabada sadece dışarıdan gelen korna sesleri hakimdi E5 de yine trafik tıkanmıştı,tabi Serkan Bolat prensiplerini kullanarak kestirme bir orman yoluna sapmıştı,aynı zamanda Edaya da neden bu yola girdiklerine dair hesap veriyordu.
Eda: Ya Serkan nerden biliyorsun bu yolun Sarp Beyin (müşteri) çiftliğine çıkacağını
Serkan: Sen bir susarsan nerden gideceğimi bulmaya çalışıyorum.
Eda: S s SERKAAANN ÖNÜNE BAAAKHASTANE:
Doktor: Evet
Sağlık G: 28 yaşında erkek,kafa travması emniyet kemeri takılı olduğu için kafasına ufak bir darbe almış,durumu stabil
Doktor: Yanında başka biri var mı?
Sağlık G: Evet,hocam diğer arkadaşlar getiriyorlar
Doktor: Tamam sadece bilinci kapalı müşahade odasına alın Arif Hocaya haber verinDoktor: Evet,nedir?
Sağlık G: 25 yaşında kadın,kafa ve göğüs travması var,kaburgalarında her iki tarafta da kırıklar var, çok kan kaybetti,tansiyon 9'a 4 ,satürasyon 85
Doktor: Tamam kan bankasına haber verin,kan grubu nedir?
Sağlık G: 0 ‐Rh (doğru mu yazdım emin değilim)Sağlık G: Alo Aydan Bolat ile mi görüşüyorum?
Aydan: Evet benim oğluma birşey mi oldu?
Sağlık G: Sakin olun oğlunuz bir trafik kazası geçirdi ama durumu stabil ve tanıyorsanız yanında Eda Yıldız diye bir hanımefendi var
Aydan: Eda mı?
Sağlık G: Evet Eda Hanımın üzerinden telefonu çıkmadı ailesine haber verirseniz iyi olur
Aydan: T t tamam30 Dakika Sonra Hastane
Serkan narkozun verdiği etkiyle yavaş yavaş gözlerini açtı,başındaki annesinin slüetini zor seçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EDSER● ONE SHOTS
De TodoSen Çal Kapımı adlı diziden tek bölümlük hikayeler.. Başlangıç: {06.08 2021} Bitiş: {18.09. 2021}