Ty jsi ještě víc zčervenala a byla jsi z něj úplně mimo. "Petře um J-já to chci ale dodělat" Petr absolutně nevnímal co si říkala protože si dělal to svoje co chtěl on sám. Přišel k tobě ještě blíž a přisunul si tě k sobě a už si byla přilepená u něj na hrudi. On se ti koukal do tvých modrých jiskřičkových očí a přejel ti rukou po celou délku tvých zad až k zadku. Jemně tě přes něj pleskl a ty ses malinko lekla. "Teď si chvilku pohrajeme ano Isabellko?"
Ty si nevěděla co má přímo na mysli tak si jenom kývla hlavou jako na souhlas.*
Odnesl tě do tvého pokoje a hodil že na postel. Mezitím co jsi byla na posteli tak zamkl i když nemusel protože ve vile nikdo nebyl ale on chtěl tak proč ne?
On si u dveří sundal tričko a teď jsi měla prostor prohlédnout si jeho tělo a mít větší přehled o jeho tetování co měl "Copak Isabellko? Líbí si ti moje tetování?" Ty jsi opět jenom kývla na souhlas že líběj. "Isabello a to tě nenaučili mluvit nebo co?! Chci pořádnou odpověď!" Teď už zvýšil o mnohem víc hlas a tobě se chtělo brečet protože nemáš ráda když někdo na tebe křičí. "Tak co bude kurva z tou odpovědi Isabello??!"
"Anooo líběj se mi" Konečně si se odhodlala dát pořádnou odpověď na kterou celou dobu trval.
"No tak je šikovná Isabellka" Pohladil tě po vlasech. Ty jsi mu omotala ruce kolem krku ale on je najednou hned ztrhl a dal ti je za hlavu.*
Začal ti dávat malý polibky na krk až pak přešel na líbání. Najednou přestal a sundal ti triko který si měla na sobě a začal ti dávat polibky na prsa a znovu na krk....Čauka Čauka takže rozhodla jsem se že když jsem tu tak dlouho nic nevydala tak vám vydám rovnou 2 díly!! 🔥
ČTEŠ
STEIN27 IS MY DADDY
Teen Fiction16letá Isabella je normální, slušná a tolerantní dívka kterou má každej rád. Ale vstoupí ji do života jedna velká změna.