#Chapter4

474 16 1
                                    

Uvědomila  sis co děláš a přestala jsi. "Ale notaak co je? Proč si přestala?" Petr na tebe smutně kouknul. "J-á nemůžu Petře, nemůžu prostě, jsem tady sotva pár hodin a už jsem toho udělala dost co jsem neměla, promiň mi to"  začala si mít vlhký oči, ale nechtěla si opustit místnost protože víš, že ti je s přítomnosti Petra skvěle, ale i tak si ji opustila protože ses musela vysprchovat. Omylem ses otřela o Petrovo rameno a sykla si u toho protože to zabolelo. On se za tebou jenom otočil ale ty jsi už vzklouzla do koupelny a zamkla si se. Rychle si ze sebe sundala všechno oblečení a šla do sprchy. Petr ti mezitím na postel vyskládal oblečení na noc a šel pak dolů připravit večeři. Byl to pro něj celkem boj protože jaksi neumí vařit takže zvolil jednodušší večeři a to palačinky. Ale i to se mu nějak nepovedlo protože když už jsi byla umýtá a byla jsi v čistém oblečení a přišla jsi dolů kde Petr vařil byl celej od těsta.

*
Začala jsi se smát a Petr si tě všiml. "Hej co tak koukáš a směješ se jako?"
"Promiň ale ono to je celkem vtipné jak teď vypadáš" "Víš co? Pojď mi radši pomoct když se tak směješ" Ty si jenom kývla hlavou a šla jsi Petrovi pomoct s uvaření palačinek.

*Udělala si nové těsto když to předchozí skoro všechno skončilo na Petrovi a dala si těsto na pánev a čekala než se z toho udělá palačinka.
" Tak a první palačinka je hotová "Petr tě vůbec nevnímal co si říkala protože celou dobu koukal na tebe jak vaříš.
Ty sis toho všimla" Um Petře co se děje? "
" No um nic jen na tebe koukám jak jsi krásná " Ty jsi se začala okamžitě červenat protože tohle ti nikdy nikdo neřekl." Seš roztomilá když se červenáš " Přišel k tobě trochu blíž Petr.



Nazdárek všeciii doufám že jsem Vám chyběla spolu s dalšími díly!! Jinak jak si užíváte prázdniny?? ❤️

STEIN27 IS MY DADDY Kde žijí příběhy. Začni objevovat