(näkökulma: Y/N)
Kävelet illalla yksin lähikauppaasi, koska kotonasi ei ole ruokaa ja sinulla on nälkä.
Valitset kaupasta ruokasi, ja siirryt kassalle.
Kassalla tunnet, että sinua huimaa hiukan.
Saat tehtyä ostoksesi ja menet ulos.
Ulkona istahdat penkille ja olosi on kuin olisit todella pahassa KÄNNISSÄ.
Et ollut juonut mitään, joten se ei olisi ollut mahdollista.Istut penkillä vielä 1minuutin ja päätän nousta penkiltä seisomaan.
Näet kaiken sumeasti ja yrität nousta, horjut hieman kunnes kuulet hiljaisen äänen. "onko kaikki hyvin?" Vastaat: Mitä kuka kysyi en nää? Istut penkille vielä ja huomaat kun ALEKSI kävelee luoksesi. Huudahdat: mitä hä ei, tää on kyllä nyt jotai unta! Aleksi naurahtaa sinulle. "tarttetko kyydin kotiin?" Aleksi kysyy.
Et voi vieläkään uskoa sitä todeksi, että Aleksi kysyi sinua juuri autoonsa. Vastaat: joo no oisian se ihan kiva :). Aleksi auttaa sinut autollensa ja istahdat etupenkille.(näkökulma: aleksi)
Aleksi: missä sä muuten asut et voin viedä sut kotiin?
Y/n: "kerrot osoitteesi"(Y/N: in kotipihalla)
Y/n: kiitos tosi paljon kyydistä en ois ehkä pääsy kotiin ilman sua!
Aleksi: joo ei mitään!(Näkökulma: y/n)
Kävelet kohti kotioveasi ja mietit samalla mitä HELVETTIÄ just tapahtu.
Avaat ovesi ja juokset suoraan makuuhuoneesi ja romahdat sängyllesi.(näkökulma: Aleksi)
Ei hitsi mun olis pitäny pyytää siltä jotain puhelinnumeroa tai jotai.
Aleksi nousee autosta ulos ja koputtaa oveasi.
Y/n avaa oven.
Aleksi: hei sori mun oli IHAN pakko tull kysyy sun puhelinnumero?!(näkökulma: y/n)
Nyt pääsi on vielä enemmän sekaisin, koska fanitit blind channelia pienestä asti ja nyt yksi jäsenistä seisoo ovellasi kysymässä puhelinnumeroasi.
Y/n: joo se on ..........
Aleksi: okei kiitti moikka!
Suljet oven.
huudat täysiä: MITÄÄÄÄÄÄÄ.
tunnet olevasti ehkä "vähän" ihastunut.
menet nukkumaan."AAMULLA"
Huomaat että ALEKSI on laittanut sinulle viestiä, ELI SE EI OLLUTKAAN UNTA!
"viesteissä" Aleksi: Moi oli kiva tutustuu eilen, oli aika kiusallista vaan ku en keksiny mitään juteltavaa.
"viesteissä" Y/n: Jep oli kiva tustustua ja kieltämättä oli vähän kiusallista. Kiva ku laitoit viestiä!
Katsot ikkunasta ulos ja aleksin auto on VIELÄKIN pihassasi eli aleksi on ollut pihassasi koko YÖN!
Laitat Aleksille viestiä: Aleksi mitä ihmettä teet mun pihalla?"viesteissä" aleksi: aa joo sori nukahin.
"viesteissä" Y/n: No tuu tänne sisälle tyhmä( sanot sarkastisesti).
YOU ARE READING
Bc+ y/n!
RomanceVietät normaalia elämääsi, mutta miten käy kun elämääsi tulee mukaan blind Channdel? Onko yksi jäsenistä kenties elämänkumppnisi vai jotain ihan muuta? Saattaa sisältää: - k18 juttuja😂 - itsetuhoisuuta -oksentelua MUISTAKAA TÄÄ TARINA ON PELKKÄÄ L...