Pelkkä suudelma?

620 14 1
                                    

(näkökulma: y/n)

Kohta huomaatkin jo, että olet aleksin PÄÄLLÄ sohvalla ja nuolettte AIKA KIVAA TAHTIA.
Alat epäröimään ja työnnät huulesi pois aleksin huulilta.
Y/n: Sori ale....
Aleksi: mikä tuli?
Mietit, että miten VITUSSA tämäkin oli mahdollista ja tipahdat sohvalta alas.
Aleksi naurahtaa sinulle vähän ja kysyy taas: nii mikä sulle tuli?
Y/n: oon tosi pahoillani ei mun ois pitäny! Ehkä mä lähen nyt vaan kotiin.

Olet lähtemässä ulko-ovesta ulos, kunnes tajuat jonkun vetävän sinua takaisin sisälle.
Aleksi vetäisee vähän liian kovaa JA TAAS SITÄ MENNÄÄN olet taas aleksin päällä!

Tajuat taas suutelevasi aleksia, mutta tällä kertaa et lopeta.


(näkökulma: joonas)

pitäs varmaan käyä hakee mun bisset sieltä alelta en kyl aijo jättää niitä sinne.
Alen ovell joonas ihmettelee miksi ovi on auki.
Joonas on tulossa aleksin ovesta sisään kunnes huomaa lattialla Aleksin ja Y/n:in PÄÄLLEKKÄIN.
Joonas: krhm...


(näkökulma: y/n)

säikähdät ja huudat täysiä: MITÄ VITTUA!
Joonas: anteeks...?
Otat lattialta vaatteet ja juokset äkkiä pois oven edestä, sillä olet TAAS pelkillä alusvaatteilla.

Joonas: mites te ny tällee?
Aleksi vastaa vähän nolostuneena: ööm en tiiä.

Olohuoneessa puet aleksin vaatteet takaisin päällesi ja kaadut sohvalle.
Mietit sohvalla maatessasi häpeisesti, että olikohan toi vaan pelkkä suudelma vai merkitsiks se jotai alelle...

Joonas: ainii joo siis ale saammä mun bisset?
Aleksi: joo saat tuu hakee.

(näkökulma: joonas)

Joonas huomaa kuinka y/n makaa nolostuneena sohvalla.

Joonas: hei y/n, ei se ollu niin paha juttu ei sun tarvii hävetä!
Y/n ei vastaa mitään...
Aleksi: joonas ens kerralla voiksä koputtaa oveen?
Joonas: se ovi oli auki!
Aleksi: aa...

Bc+ y/n! Where stories live. Discover now