......
في الخلفيه الأبنودي بيقول: ''أنا ربنا جابني الدنيا دي من غير ورث واداني منابي فيك....امنيه.........شكلك نسيت لما اتجوزت جديد.....استنى......وطلعت نسخة من ورق الملكيه اللي مضي عليه......واديتهوله.........
عمرو بصدمه........ انتي اتجننتي انا.....انا ماكتبتش حاجة لحد......
امنيه....... مش قولتلك بتنسى كتير.....
عمرو.......اه يابنت ال#####....... وكان هيضربني بالقلم لكن انا مسكت أيده.....وهو مسك ايدي بقسوة....ايدي وجعتني لكن انا مابينتش وجعي وسحبت ايدي منه بصعوبه......
امنيه بثقة غير الحزن اللي جواها.........يلااا بقى برة من هنا.....هدير جايبه الولاد عشان افرجهم على الشقة الجديدة......
ياسمين بسخرية لعمرو...........يعني انت بقيت على الحديدة.....ده انا أطلقت من جوزي القديم عشان فقير......تجي انت كمان تفقرني......
امنيه.........ماهي كده الستات اقدام ياحبيبتي.....وانتي بسم الله ماشاء الله قدمك شؤم......قولت برة يلااا....جه عمرو يخرج هو ياسمين.......لكن انا نديت عليه ....
امنيه.......عمرو....عمرو وقف وبصلي.......
امنيه.........مفاتيح العربيه ياروحي....واه ياريت تطلقني بالذوق يأما هخلعك......
عمرو بغضب.......خديها......قال كده وهو بيحدف المفاتيح من الشباك.........بصتله بكل برود وضحكت......
امنيه ببرود......... خلاص انا هخلي البواب يدور عليها ولا يهمك انت....خرجوا واول مانزلوا....
ياسمين.......طلقني.......كان عمرو بصلها بصدمة......
ياسمين........ايه مستغرب انت وعدتني هتعيشني ملكه مش خادمة ياحبيبى......يلااا بقى طلقني خليني اشوف حياتي........عمرو ضربها كذا قلم ورا بعض لحد ما نزفت من فمها......ووقعت في الأرض ......
عمرو........يابنت **********..غوري داهيه انتي طالق بالتلاتة.........وسابه ومشي وهي كانت واقعة على الأرض قدام العمارة........نزلت بسرعة وخدتها للشقه ومسحتلها وشها من الدم.......وبعد ما حسيت انها بقيت كويس....قولتلها.......
امنيه........معاكي فلوس تروحي بيها......هزت راسها بمعنى لأ.......طلعت فلوس من شنطتي واديتهالها......
ياسمين.........ليه بتساعديني....مش المفروض تشمتي هو عمل اللي انتي عايزاه......
امنيه.........بساعدك عشان انا تربيتي كده....أما بقى اللي انتي فيه دلوقتي واللي هو عمله معاكي ده حساب ربنا على اللي انتي عملتيه.......انتي خربتي بيتي ومافكرتيش أن في اطفال وايه اللي ممكن يحصلهم......
ياسمين........انا ماعملتش حاجه غلط..انا اتجوزت.....
امنيه........تنكري انك من اول ما اطلقتي لعبتي على عمرو......ياسمين سكتت تقريباً ماكنتش عارفة تقول ايه.......
امنيه........مش مهم دلوقتي الكلام ده......وياريت بقى تتفضلي.......خرجت برة وانا خرجت بعديها وروحت لفاطمة جبت الولاد.....وروحت لبيت اهلي........... تاني يوم....كان في اجتماع مهم في ڤيلا حمزة المينياوي.....وصلت للڤيلاا...وماكنش حد لسه جه......
حمزة.......هنستنا شوية عشان طيارة العملا أتأخرت شوية......
امنيه.......مفيش اي مشكلة.....
حمزة........طيب تشربي ايه......
امنيه.......شاي بلبن لو ممكن.....لقيته ضحك......
حمزة........ طبعاً......ام محمد.......
ام محمد.........أيوة يا استاذ حمزة......
حمزة.......اعملي شاي بلبن والقهوة بتاعتي......
ام محمد........حاضر.....كنا قاعدين سكتين خالص واصلاا هنتكلم في ايه...... تليفون حمزة رن....فأستأذن وقام يرد بعيد.....وانا كنت قاعدة لقيت بنت صغيره وعسولة جداا...كان شعرها متنعكش ومبلول.....جت عندي.....
البنت......ماسوفتيش ام محمد....(بتنطق ش..س).....
امنيه بضحك........ لأ.....هو انتي عايزاه ليه......
البنت.......عايزاه عسان تسرحلي سعري.....
امنيه........اه....طب فين ماما......
البنت.......ماما عند ربنا......
امنيه........ ياحبيبتي....طب ينفع انا اسرحلك شعرك......هزت راسها بمعنى أيوة.......قاعدتها على رجلي وبدأت اسرحلها......
البنت........انتي اسمك ايه......
امنيه......امنيه.....وانتي....
البنت........ساره.......
امنيه.......طب بصي بقى ياساره ايه رأيك في التسريحة دي.......
ساره........ماانا مس هعرف اسوفها......
امنيه......طب استني.....وطلعت تليفوني وعدت اتصور انا وهي وبعدين كنا بنصور فيديو (بفلتر الكلب).....وكنا بنضحك......لحد ما قطع ضحكنا صوت حمزة.......
حمزة بضحك........انتوا بتعملوا ايه......
امنيه بتوتر........احم....احنا..انا كنت..... ماكنتش عارفة اتكلم......بس ساره اول ما شافته جريت عليه......
ساره.........حزومه حبيبي.....انت جيت امته يابابي.......حمزة شالها على رجله وحضنها.......
حمزة.......جيت من شويه ياستي.......
ساره........فين السوكولاته ياسي بابي......
حمزة وهو بيبوس خدها....... اطلعي الأوضة فوق هتلاقي شوكولاته كتير اوي للقمر......
ساره وهي بتجري على فوق........ماسي.....باي ياامنيه.......الوفد جه وعقدنا معاهم الصفقة وخلصنا وبعدين روحت......
أنت تقرأ
بداية أمنيه
Short Storyعن زوج اناني وقاسي يتزوج على زوجته ويهينها ويضربها لكنها بتتغير وبتاخد حقها منه ازاي ده هيحصل ادخل عشان تعرف🦋✍🏼 هاله صالح