Oamenii l-au văzut pe omul roșie rănit și au sunat la ambulanță. Dupa ce omul roșie și-a revenit a vrut răzbunare. La ora 3 dimineața când Dream și George dormeau, omul roșie s-a dus în baie și a plantat o bomba lângă veceu. Dimineața când Dream s-a trezit, s-a așezat pe veceu și a văzut pe hârtia de la baie "bomba de veceu" și când s-a uitat în spatele veceului era o bomba și nu putea sa se ridice pentru ca ar fi explodat. L-a strigat pe George sa il ajute, dar nu putea face nimic, dar știa cine a pus bomba asa ca s-a dus în oraș la casa omului roșie. A ciocănit la ușa și omul roșie i-a deschis și a spus "deci ai decis sa te întorci la mine" și George a zis ca se v-a întoarce la el dacă rezolva problema cu bomba, omul roșie a stat pe gânduri și după a acceptat, și-a luat materialele necesare și s-a dus sa il ajute pe Dream sa scape din propria s-a capcana. Când au ajuns acasă, Dream l-a văzut pe George și omul roșie. Omul roșie i-a zis ca o sa îl ajute sa scape și chiar asa a făcut. Dar când Dream s-a ridicat de pe veceu și-a scos sabia și aproape ca l-a înjunghiat pe omul roșie, dar George interveni și spuse "Mai bine il dam pe mana politiei ca să îl bage la închisoare pentru ce era sa facă". Omul roșie a început sa fuga dar ei tot l-au prins și au chemat politia. El a fost încătușat și judecat la 30 de ani în închisoare. Dream și George au fost fericiți ca au scăpat de el, dar el cu siguranță va veni sa se răzbune.