jak się poznaliście?

1.9K 71 142
                                    

🍒Benedict Cumberbatch🍒

Masz starszego brata, który przez czas jego liceum silnie przyjaźnił się z Benedictem. Niestety ich drogi rozeszły się w różne kierunki, przez to nie utrzymywali kontaktu. Pewnego dnia, będąc na mieście, przypadkowo wpadłaś na kogoś. Podniosłaś wzrok i od razu go poznałaś.

- Benedict? Co ty tu robisz? - spytałaś.

- Właśnie to ja miałem cię zapytać o to samo - powiedział szatyn, spoglądając uważnie na ciebie - Ciekawe spotkanie po latach, prawda?

- Tak - zaśmiałaś się - Spieszy ci się?

- Teraz akurat nie, ale za dwie godziny tak - odrzekł mężczyzna, uśmiechając się.

- Co ty na to, by wpaść na dobrą kawę i porozmawiać jak za dawnych lat?

- Z bratem czy bez?

- Chyba nie będzie źle bez niego - zachichotałaś.

- Też tak myślę. Ty zaproponowałaś, ale ja stawiam. Zapraszam - ruszyliście w kierunku jego ulubionej kawiarni w mieście.

🍒Robert Downey JR🍒

Stojąc przy jednej ścian przyglądałaś się aktorom wchodzącym na scenę i zasiadających przy długim stole z mikrofonami. Byłaś fanką Marvela od kilku porządnych lat i nigdy nie myślałaś, że to uniwersum tak mocno cię wciągnie.

Podczas tego spotkania Comic-Con'u najczęściej zawieszałaś wzrok na najstarszym z aktorów mężczyźnie, który swoim głosem i spojrzeniem powodował, że miękły ci nogi. Kiedy wydarzenie dobiegło końca, nagle z jego ust usłyszałaś:

- Samotna piękna pani? Niemożliwe.

Odwróciłaś się w stronę sceny, a aktor podchodził właśnie do ciebie. Uśmiechnęłaś się nieśmiało i powiedziałaś:

- Tak wyszło. Ale przynajmniej mam was i Marvela - zaśmiałaś się.

- I przede wszystkim mnie - dodał - Chętnie posłucham życiowych opowieści pięknej pani w najbliższą sobotę o 12 w kinie. Może być? - puścił Ci oczko, na co ty od razu zarumieniłaś się.

- A ja z ciekawością posłucham opowieści przystojnego mężczyzny o tym, co się dzieje za kulisami filmów, które uwielbiam - odrzekłaś.

- Nie mogę się już doczekać soboty - mężczyzna chwycił twoją dłoń i złożył na niej krótki i czuły pocałunek, po czym odszedł, a ty nie dowierzałaś, że właśnie spełnia się twoje największe marzenie.

🍒Chris Hemsworth🍒

Wyjechałaś z przyjaciółką na weekend nad morze. Właśnie zbierałyście się na plażę, ale niestety okazało, że ona musi koniecznie pojechać do miasta i załatwić ważną sprawę. Powiedziałaś, że pójdziesz sama, a ta potem do ciebie dołączy.

Kiedy ulokowałaś się na ciepłym piasku, poszłaś zamoczyć nogi w wodzie. Stanęłaś i dałaś zanurzyć falom twoje stopy. W pewnym momencie w odległości kilkunastu metrów od ciebie zauważyłaś umięśnionego mężczyznę, który właśnie wychodził z wody po solidnym pływaniu. Ścisnęło cię w podbrzuszu, po czym szybko odwróciłaś twarz w innym kierunku, lecz szatyn zauważył to. Wróciłaś na swoje miejsce, a po kilku minutach koło ciebie pojawiła się twoja przyjaciółka. Porozmawiałyście i poopalałyście się, a ty opowiedziałaś jej tą wyjątkową sytuację. Zauważyła, że mówiąc o nim zarumieniłaś się, ale nie przeszkadzała Ci twojej opowieści.

Po wylegiwaniu poszłyście na pyszne gofry, których stoisko było tuż przy wejściu na plażę. Ustawiłaś się w kolejce tuż za mężczyzną, którego widziałaś wychodzącego z morza. Odwrócił się w twoją stronę i z niebiańskim uśmiechem powiedział:

𝐏𝐀𝐑𝐀𝐃𝐈𝐒𝐄 𝐂𝐈𝐓𝐘; preferencje aktorów marvela ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz