Bölüm 1

768 25 4
                                    

Şebnemin Ağzından

Evde bulaşıkları yıkadım ve babamın gelmesini bekliyorum. Babam çok soguk kanlıdır gerçi ama ben onu çok seviyorum Aslında oda beni çok seviyor ama fazla belli etmiyor ee koskoca ağa. 30 dakika sonra babam mutlu bir surat ile geldi.

"Kızım gel yanıma seninle birşey konuşacagım." dedi gülerek. Şaşırmıştım dogrusu.

"Tamam babacıgım." dedim ve başımdaki yarı buçuk başörtüyü çıkarıp saçlarımı arkaya atıp gittim.

"Kızım ben ciddi bir karara vardım ve seninde buna uymama gibi bir lüksün yok." dedi babam acaba ne diyecekti?

"Seni başlık parasıyla Selim diye bir delikanlıya verecegim." dedi saçımı okşuyarak hemen kendimi geri çektim ve gözlerimi iyice büyülttüm.

"Ba-baba saçmalıyorsun olmaz asla ben sevdiğimle evlenecegim!" dedim bağırarak.

"Sesini bana karşı yükseltme! Evlenecen dediysem evlenecen." dedi ve ben ağlayarak odama gittim hemen telefonumu elime alıp Melisi aradım.Nasıl yapaardiki bana bunu sevdiğim bir cocukla değil daha yüzünü bile görmediğim çocukla evlendirecekti..

"Melis Melis çok kötü birşey oldu." dedim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.

"Ne oldu canım dur sakin ol." dedi Melis teselli edercesine.

"Babam beni tanımadıgım bi adamla evlendiriyor." dedim ağlamalarımı sürdürerek.

"Nee?!" diye bağırdı Melis.

"Bencede ya ben neden sevmediğim çocukla evleneyim ki dimi yok ben evlemem. Bide keşki senin gibi istanbulda olsaydım. Sadece köylerde başlık parası oluyor nede olsa." 

"Bak canım yarın konuşuruz şimdi kapatmam gerek sakin ol biz konuşacagız." dedi ve telefonu kapattı.

Selimin Ağzından

Bugün Ali Ağayla konuştum. Başlık parası karşılıgında kızıyla evlenecegim. Kızı çok güzel o beni hiç görmedi ama  ben onu bayadır  takip ediyorum. 2 gün sonra istemeye gidecegiz Şebnemi. Anamda hoşgörüyle karşıladı zaten babam yok ben yetim bir çocugum.. Bunları anlatmak için Akseli aradım.

"Aksel evleniyorum." dedim sevinçle.

TÖREDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin