Bölüm 2

418 29 0
                                    

 "Tamam bak sakin ol öyle bir fikrim varki ağzın açık kalacak." dedi gülerek.

"Neymiş o?"

"............................"

"Ben bunu neden düşünemedim.."

"Bak işte  kafan çalışsın bu arada seni çok özledim."

"Bende bebegim bende."

"Ya şebo evlenecksin dimi çok üzgünüm gerçekten."

"Benim ağlamaktan gözlerimi şişirdim." dedim üzgünce ve dilimi dudaklağımda gezdirdim. 

"Neyse üzülme canım kavuşacagız."

"Tamam ben telefonu kapatıyorum babam çagırıyo sagol." dedim ve telefonu kapattım.

"Efendim baba?" dedim babama bakarak bir raddeden sonra gözlerimide döndürüyordum.

"Kızım atlı tören yapacagız düğününde."

"Baba yani bana sormadan sevmediğim yeni gördüğüm birisiyle evlendiriyorsun sanki yok desem yapacaksın. Bu arada ben o çocukla evlenmiyecegim."

"Sen kimsinde Ali Ağaya çıkışıyorsun al bakalımm!!!" dedi ve tokat attı.

"Baba ben sana naptım? Neden beni bu törenin içine soktun alın törenizi başınıza çalın!" dedim ve odama koşarak gittim daha sonra kapıyı çarparak kapttım. Odama annem geldi.

"Kuzum bak dayan bitanem." dedi ağlayarak.

"Anne neye bayanacagım ya  neyee beni mal yerine koyuyolar parayla satıyolar git Allah aşkına ya ben hava almaya çıkacagım." dedim ve dışarı çıktım biraz hava aldım. 

Burası İstanbul gibi değil kafanı çevirsen ot çimen öküz ayı kafanı çevirsen Töre adet bune ya. Ama benim en büyük hayalim istanbula gitmek ve bunu gerçekleştirecegim.. Sonra karşıma Selim öküzü çıktı ben demiştim kafamı çevirsem öküz aha bak gördün.

"Ne istiyosun!"

TÖREDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin