Další den ráno jsem se vyhýbal celé smečce a trávil čas u tati děti jsem nechal na starost Derekovi se slovy až se vrátím ať jsou živí a zdraví .
Teď sedím v kanceláři šerifa a přičítám si složku nějake vraždy a snažím se přijít na to kdo by to mohl být ale nedaří se mi to, pořád myslím na děti jestli jsou v pořádku.
,,Stilesi jsi v pořádku,“
,,Jsem tati proč bych neměl.“ Podívám se na něj od spisu.
,, Přijdeš mi myšlenkami úplně jinde asi tak půl hodiny na tebe mluvím a ty nevnímáš.“
,, Omlouvám se tati ale myslím na to co se děje doma.“
,,Já myslel že jsi za mnou přišel abys sis na chvíli odpočinul od dětí a manžela.“ Poplacá mě po rameni.
,,To ano ale znáš Dereka ten rádci bude vymýšlet nové plány jak pomoct smečce.“
,,Já myslel že jste se vrátili pod podmínkou žádné zapojování do pátrání.“
,,To jsem si myslel i já a dopadlo to takhle.“ Povzdechnu si a čtu ve spisu.Po čtyřech hodinách jsem se rozloučili s tátou se slovo zítra přijdu zas, jsem odešel.
Dorazil jsem domů a tam to vypadalo jako po vybuchu bomby .
,,Co se to tu stalo.“ rozhlednu se po kuchyni a obýváku.
Všude byl svincik samé hračky krabice od pizzy.,, Děti si hráli a my měli hlad.“
,,A to jste nemohli po sobě uklidit, Dereku dopekla já mám odpočívat a ne se zatěžovat.“ Vykřiknu.
,, Zlato klid já to uklidím chystal jsem se na to ty jsi jdi lehnout ano miláčku.“ Dá mi pusu na tvář.
,, Děkuju jsi zlato.“
Přitáhnu si ho k sobě a políbím ho na jeho sladké rty. Polibek mi opětuje a prohloubí ho. S úsměvem se odtahnu a odcupitam do ložnice kde si lehnu s hned usnu....
Ten nepořádek jsem uklidil a jdu uložit děti ke spánku. A vydal jsem se za mim manželem. Potichu jsem otevřel dveře a nahlédl do pokoje. Moje zlatíčko spinkalo tak sladce.
Po chvíli sledováni jsem se rozhodl lehnout si k němu....Je to takový nápad co mě napadl při cestě domů doufám že se bude líbit..
Budu rád za jakoukoliv odezvu
Stiles.......