Het is twaalf uur als ik op kantoor aan kom. Ik groet de receptioniste en loop daarna meteen door naar eigen kantoor. Automatisch kijk ik naar het bureau waar normaal Anne aan zit, maar ik heb haar een vrije ochtend gegeven en ze begint nu pas om half 1.
Het was uiteindelijk half 1 s nachts geworden dat ik eindelijk op bed lag. Ik besloot om haar te appen en hoopte dat haar mobiel niet was uitgevallen en dat ze niet pas haar mobiel op het werk aan zou zetten. Ik gokte het erop en zei haar dat ik thuis ging werken in de ochtend en dat ik haar om half 1 op kantoor verwacht.
Ik had de ochtend moeite met concentreren en dat had niet alleen te maken met het feit dat ik zo laat op bed lag en wel weer om half 8 naast mijn bed stond. Nee, in mijn hoofd speelde ik het hele gebeuren van gisteravond nog eens af. Vooral toen ik in haar huis was en bezig was haar aan het uitkleden. De lijn tussen het zakelijk houden en privé werd hierdoor wel heel dun.
Ik had haar uitgekleed, en zag voor een moment haar mooie half naakte lichaam. Het was misschien slechts 2 minuten dat ik naar haar lichaam had gekeken, voordat ik haar dekbed om haar heen sloeg. En dat deed ik niet alleen omdat ik niet wilde dat ze het koud zou krijgen, maar ook omdat ik merkte dat ik....ik durfde de woorden nog steeds niet uit te spreken, maar ik voelde mij opgewonden en sterk tot haar aangetrokken.
Ik was blij dat ik mij toch kon beheersen en haar niet had gekust. Maar de hele weg naar huis leek het of ik aan het zweven was. Ik kende dit gevoel niet, het was geheel nieuw voor mij.
Ik hoopte dat het gevoel weg zou trekken als ik wakker werd maar meteen zodra ik wakker werd dacht ik aan haar, en ik betrap mij er nu steeds op dat ik naar de klok staar en niet kan wachten totdat het half 1 is.
JE LEEST
Anders
Short StoryDit verhaal is nog in ontwikkeling en in het kort gaat het over een man en een vrouw. Hij is een directeur van een bedrijf en zij is zijn personal assistent. Hij houdt graag werk en privé strikt gescheiden, maar als hij haar op een avond flink aang...