Opresc mașina în fața casei lui Simal , o văd cum coboară din mașină și își lasă capul în jos când tatăl și îi taie calea .
Închis ușa în spatele meu și mă apropii de Simal , mama ei mă roagă din priviri sa plec , însă vreau sa ii cer mână .
- Domnule , Simal a fost cu mine .
- Ce treabă are fiica mea cu tine , comisare ?
- Vreau sa ii cer mână .Din casa lui Simal ies doi bărbați , dintre care Selim Kiriga . Simal se sperie atunci când Selim îi atinge umăr și se avântă in brațele mele .
- Ce vrei Selim ?
- Am venit să te cer , iubito .Ochii îi erau plini de lacrimi , iar buzele crăpate îi tremurau .
- De ce îmi vrei fiica comisare ?
- O iubesc .Mă privește , ochii ei de un verde închis și plin de lacrimi îi dă de gol speranța pe care o are .
- De ce ți-aș da-o ție ?
- Fiindcă o iubesc , iar dacă nu ești de acord o răpesc .Maxilarul bărbatului era încleștat , însă pumni mei erau la fel , daca vrea sa pornim cu stângul , asta vom face .
- Simal ! In casa !
Mama lui Simal se pusese în fața noastră , mână ei o apucă pe a mea și a fetei împreunându-le .
- Eu îi binecuvântez , vreau ca fiica mea sa fie fericită .
Trecuse o lună de când și și Simal stam sub același acoperiș . In dimineața asta nu o găsesc în camera ei , dar mirosul de lavanda din curte îmi arată că ea e acolo .
Întindea perdelele pe sarma , cânta și mirosea parfumul de lavanda. Mă furișez după perdeaua pe care o întinde și îi prind mâinile .
- Melih .......
- Bună dimineața.
- Bună dimineața .Mă apropii de ea , nasurile noastre se ating , îi sărut fruntea și o întorc cu soarele luând-o în brațe .
- Îți este foame ?
- Nu , trebuie sa plec la munca .
- E duminică .Îi sărut tâmpla , lăsând-o să își termine treaba . Mă așez pe scaunul din curte și o privesc .
- Vrei ceai ?
- O cafea .Se întorce cu cafeaua și câțiva biscuiți , îi atinge palma când îmi pune ceașca cu cafea în fața .
- Acum îmi dau seama de ce ai avut atâția pretendenți .
- Adică ?
- Ești o bucătăreasă demențială , frumoasa ești , deșteaptă și pe lângă asta ai in suflet bun , ești prea bună pentru lumea asta .
- Comisare ........Fuge in casă , oftez și mă așez mai bine in scaun . Am cerut-o dar data nuntii nu am stabilit-o .
- Simal !
- Da , vin acum !Își schimbase hainele , acum poartă o rochie albastra cu modele florale , părul îl avea desfăcut iar în picioare purta o pereche de sandale fără toc .
- Mă gândeam , când vrei sa stabilim data nuntii ?
- Dar , ai spus că mă vei lăsa la facultate . Am terminat cu medie mare și am fost atmisa la facultate .
- Vei face și facultatea , dar vreau sa îmi porți numele .Mă privea , ochi ei erau umezi , înghițise in sec când i-am pus mâna pe picior .
- Melih , hai sa nu ne grăbim ....
- Cât sa mai așteptăm ?
- Sa termin facultatea ........
- Vei termina și facultatea .
- Melih , știu că vrei să mă căsătoresc cu tine , dar de facultate nu mă las.Bună !
O părere despre Selim , Melih și Simal ?
CITEȘTI
Comisarul și fata din mahala
Lãng mạnSe spune că dragostea nu are vârsta și nici statut social- însă pentru anumiți oameni se ține cont de acest lucru. Pentru comisarul șef Melih Ozdemir , statutul social sau vârstă sunt doar niște prostii. Pentru fetița de mahala, frumoasa Simal Nezir...