Capitolul 7

210 16 2
                                    

Jocul a inceput.... ce a fost in capul meu cand am spus asta? Ce joc? Eu sunt moarta dupa el. Adica de fiecare data cand il vad simt fluturi in stomac si am emotii. Eu iubesc animele, dar fluturii aia trebuiesc omorati. Eu ma gandesc la el si el a vrut doar o aventura. Cat de penibil....  asa ca il vreau mort. Vreau sa imi opresc sentimentele. Vreau sa il uit. Eu sunt o Argent nu sunt proasta lui. Asa ca daca vrea jocuri asta va primi. Dar vom juca dupa regulile mele. Am plecat spre camera mea. Inchid usa ca sa ma poata gasi Lexy. Am dat drumul la apa sa curga si am inchis ochii. Am incercat sa imi golesc mintea si am reusit. Acum stau in fata geamui si privesc in gol. Mintea o am goala si durerea din inima dispare. Vreau sa imi opresc emotiile si sentimentele. Vreau ca toata durerea sa dispara. Inchid ochii si incet, incet dispare. Au trecut vreo 10 minute de cand stau in fata geamului. Privesc la  adolescentii din campus. In parc pe o banca stau doi indragostiti, se saruta si aud ce vorbesc. Mi se face scarba de dulcegariile lor si plec la bae. Opresc apa si intru in cada. Apa rece imi curge pe pielea alba. O senzatie de frig ma cuprinde si inspir adinc. Inchid ochii si ma concentrez asupra zgomotelor. Usa casei se deschide si pe ea intra cineva. Probabil Lexy. Dar in spatele ei se mai aud o serie de pasi si o inima care bate. Un om. Ies din apa si imi pun un prosop in jurul meu. Cand am intrat in living Lexy se saruta pe canapea cu un baiat. Se pare ca e Finn....
-Nu ati vrea sa va luati o camera?
Finn se ridica si se uita la mine speriat. Pe fata i se poate citi jena. Se facu rosu la vederea mea.
-Ce cauti acasa Kate?
-Din cate stiu locuiesc aici.
-Da, dar....
Fac ce fac si prosopul cade de pe mine, raman goala si Finn ma priveste rusinat. Eu ma uit la el fara pic de jena. Lexy facu ochii mari cat cepele si pe fata i se citea furia. Era rosie de nervi.
-Eu va las copii sa va terminati ce ati inceput. Eu plec la mall, daca vrei ceva surioara sa ma anunti.
Am plecat spre camera unde am cautat cu ce sa ma imbrac. Parul l-am lasat sa imi cada bucle pe spate. Nu mai tin minte de cand nu m-am mai simtit asa de libera, atat de bine. Am iesit din camera si Lexy era pe canapea singura.
-Ti-a plecat iubitul?
-Tu ce crezi?
-Pai nu il vad.
-Ce e in capul tau?
-Nu imi pasa de ce crezi tu despre mine. Nu imi mai pasa de nimeni.
-Cum adica? Doar nu ai?
-Da da. Si sunt tare fericita ca am facut asta.
-Kate... De ce?
- Eu nu vreau sa sufar din cauza lui.... asa ca.... sunt perfect asa  cum sunt. Pa surioara....am plecat!!!
Dar nu aveam de gand sa merg la mall. Aveam de gand sa merg la un club. Undeva sa ma distrez. Pentru prima data nu imi pasa da nimic. Asa ca am decis sa merg la cel mai select club. Iar cand am intrat acolo am ramas surprinsa. Nu era un club obisnuit..... sau unul de oameni, era plin de vampiri. M-am asezat la o masa  si am privit prin incapere. La bar se afla un barbat vampir inconjurat de mai multe femei  vampir. Pe trupul lor erau semne de muscaturi. Se pare ca erau  tarfe pentru sange. Era un lucru urat din partea unei femei vampir sau om sa isi lase partenerul sa iti bea sangele in timpul actului sexual. Era un lucru josnic si considerat obscen. Era cel mai intim lucru pentru vampiri dar si cel mai umilitor. Asa ca femeiile ce faceau asta erau excluse si considerate prostitoate pentru sange. Cat de dezgustator. In fata mea se afla un barbat, pare a fi om.
- Doriti sa comandati domnisoara?
-Da, vreau un pahar de votcka.
-Imediat.
L-am urmarit pana a disparut in spatele unor usi. Dupa cateva clipe aparu cu un pahar de bautura.
-Doriti si ceva gustari?
Era termenul pentru sange. Astfel de localuri pentru vampiri erau destul de dese, dar bine ascunse.
-Nu.
Barbatul ma privi surprins dar nu spuse nimic. Cineva ma urmarea, aveam acea senzatie ciudata. Am privit in jurul meu, si se pare ca aveam dreptate. Barbatul care statea la bar ma privea foarte insistent. Ma masura din cap pana in picioare. Cu siguranta tinuta mea nu era potrivita pentru acest local. Femeile care erau aici purtau rochii lungi si sclipitoare care le scoteau in evidenta formele. Erau inalte si slabe. Iar rochiile care le purtau erau din materiale impodobite ci paiete si pietre care clipeau in lumina. Aveau decolteuri adanci si rochiile erau stramte pe ele. De asemenea purtau tocuri inalte, iar parul il aveau lung si lasat liber pentru a ascunde muscaturile de pe gat. Dar eu tot le puteam vedea. Pielea lor alba ca fildesul era in contrast cu urmele poaspete de muscaturi rozalii. Barbatul imi facu cu ochiul, iar eu i-am aruncat o privire urata. Nu era aici pentru sex sau sa ii las sa imi bea sangele. Vroiam doar sa ies din casa si sa ma distrez, sa evadez. Barbatul veni si se aseza langa mine pe scaun. Imi intinse un pahar cu un lichid galben. Dupa miros parea sa fie coniac amestecat cu sange. Ce scarbos. Ma privi mirat, iar eu i-am aruncat alta privire urata.
-Nu te-am mai vazut pe aici. Esti noua?
-Nu fregventez astfel de locuri.
-Deci sa inteleg ca nu esti donatoare.
Asa erau numite de catre barbati femeile vampir care ii lasa sa le bea sangele.
-Ti se pare ca arat ca una?
-Greu de raspuns la o asa intrebare. Dar ai putea sa devi una, poate noi doi am putea...
Intinse o mana spre mine si imi lua o suvita de par. A inceput sa o rasuceasca intre degete. Apoi imi dadu drumul la par si mi-a mangaiat usor gatul. M-am retras si i-am dat mana mai incolo.
-Daca ma mai atingi odata o sa regreti.
-Iti place sa joci dur?
-Am o alta idee de joc. Ce ar fi sa te ridici si sa pleci dracului de aici, ca altfel o sa te fac pachet si te trimit de unde ai iesit. Si nu ma refer la vreu hotel.
-Ce imi placi cand te enervezi.... esti atat de sexy si rea.
M-am ridicat si mi-am infipt mana in gatul lui.  Acesta facu ochii mari de uimire. Se putea citi groaza de pe fata lui.
-Cred ca m-am facut inteleasa acum.
Am luat haina de pe scaun si am plecat spre iesire. Inainte sa ies pe usa, m-am uitat inca o data la el, era tot la masa mea si ma privea uimit. I-am facut cu ochiul si am iesit.
Vantul adia usor, soarele apusese de ceva vreme, era o seara minunata. In timp ce ma plimbam prin parc, am observat pe o banca doi indragostiti care se sarutau. Si deodata foamea puse stapanire pe mine. Sa inceapa jocul atunci. Cei doi s-au ridicat si au pornit spre parcare. Iar eu dupa ei. El, un gentalmen, i-a deschis ei portiera si a sarutat-o. Mi se facea greata doar vazandui. Cand sa urce si el in madina, am aparut eu.
-Ma poti ajuta, te rog?
- Da, sigur. Ce  s-a intamplat?
-Mi s-a blocat usa la masina, nu o pot deschide.
Baiatul porni dupa mine in parcare. Cand am juns langa o masina, care nu era a mea, el incerca sa deschida usa.
-Dar nu ai deschis masina.
-Vai, ce uituca sunt. Poate ma poti ajuta tu.....
-Scuze, dar am iubita.
-Ce pacat.
M-am apropiat de el, si in clipa urmatoare aveam coltii in gatul lui. Masa se termina destul de repede. Dar acum urma felul al doilea si pe urma desertul.
Am mers la masina unde se afla fata. Ea era sprijinita de masina si ma privea confuza.
-Unde e prietenul meu?
-Te astreapta.
-Unde?
-Pe lumea cealalta.
In cateva minute am terminat si cu ea. Eram destul de satula. Puteam merge acasa, dar atunci aparu desertul. Era o adolescenta de vreo 17 ani. Dupa cum mergea parea beata. Saraca, si viata ei era nasoala. Dar avea sa se termune curand. Am mers spre ea. M-am oprit in fata ei. Cu siguranta bause prea mult. Duhnea a alcool.
-Ma poti ajuta?
-Nu stiu unde am pus cheili de la masina.
Ea se uita la mine pierduta si dadu din cap. Era prea proasta ca sa fie mintita. Mi-am aratat coltii iar ea incepu sa planga instantaneu.
-Ce vrei de la mine?
-Imi e foame.
-Te rog, nu imi face rau.
Incepu sa tremure. Am privit-o in ochii.
-Nu trebuie sa iti fie teama. Nu o sa iti fac nimic rau. Doar nu te zbate.
Ea dadu din cap si cand coltii mei ia-au strapuns carnea si sangele a inceput sa iasa, o placere imi inunda simturile. Ea incepu sa tipe.
Deodata o mana ma prinse de umar si ma arunca de o masina. Mi-a luat cateva secunde sa imi revin. Fata era la pamant moarta iar langa trupul ei statea cineva in picioate. La inceput am crezut ca e Lexy. Dar era Mike.... Ma privea nervos.
-Ce insemna toate astea?
-Ce?
-Ai facut trei victime intr-o noapte. Si nu iti pasa deloc.
-Ce e cu tine?
-Tu ar trebui sa sti. Nimeni nu isi bate joc de mine si scapa nepedepsit. E doar vina ta domnule profesor.
-Kate, te rog asculta-ma si termina cu prostiile astea. Nu sunt prosti. Cu ai vrea sa supravietuiesc daca nu ma hranesc?
-Exista banci de sange. Nu trebuie sa omori oameni nevinovati.
-Dar eu il prefer direct din vena.
Veni langa  mine si imi lua mainile intrale lui. Ma privi in ochi.
-Imi pare rau, dar nu imi dai de ales. Isi puse o mana pe obrazul meu. Vroia sa imi rupa gatul. Ce dragut din partea lui ca a vrut sa ma ia prin surprindere. Dar nu are sanse. Saracutul de el crede ca inca mai tin la el. In loc de asta l-m impins intr-o masina si am fugit, dupa ce bine inteles iam rupt eu capul lui. Na gandeam sa ii scot inuma, dar vreau sa ma mai joc cu el. Am ajuns acasa aproape de dimineata. Am mai petrecut prin cluburi cu victimele mele. Omorasem vreo 5 oameni in nopatea trecuta. Asta e legea vietii. Exista pradatori si prazi. Ear vampirii se afla in varful lantului trofic iar oamenii sunt prada noastra preferata. Mai sunt vampiri care beau sange de anumale. Ce scarbos. Sincer nu ii inteleg pe acei vampiri. Cand m ajuns acasa, Lexy se plimba prin camera cu telefonul in mana.
-Unde ai fost toata noaptea?
-Pe afara.
-Stiu ce ai facut. M-a sunat Mike.
-Ce dragut ca acum sunteti prieteni. Cand il vazi data viitoare spunei sa nu se mai amesteca unde nu ii fierbe oala. Ca o sa urmeze el atunci.
-Trebuie sa incetezi cu crimele. Omenii o sa unceapa sa investigheze si sa banuiasca.
-Nu imi pasa, trraba lor ce fac.
-A sunat tata. Te-a sunat pe mobil si a spus ca nu ai raspuns.
-Nu am avut telefonul cu mine. A ramas acasa. Ce a vrut?
-Nu mi-a spus. A zis doar ca trebuie sa vorbiti urgent.
-O sa il sun maine.
-Nu poti, vine el aici astazi.
-Ce?
Am inghetat. Arthur venea sa ma vada. Era singurul de care imi era frica. Era vampirul original. A fost printre primii vampiri. Pe ceilalti care au fost mai batrani ca el, i-a vanat si i-a omorat ca sa fie cel mai puternic. Toata lumea se teme de el. Chiar si eu. Chiar daca sunt fica lui, el ma transformat, dar relatia noastra nu e prea stabila. Mereu ne certam pentru ca suntem prea diferiti. Groaza mi se putea citi pe fata. Lexy ma privea si ea ingrozita.
Am riducat din umeri si am plecat spre camera mea. Nu aveam ce fce. Daca el venea si afla ce am facut eram moarta.
-Am plecat sa dorm Lexy. Trezeste-ma cand apare.

Inger & DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum