M-am imbracat cat mai comod posibil, o pereche de blugi taiati, tenesi si un tricou negru cu fluturi roz si albi. Cand am iesit din camera tata statea impreuna cu un barbat pe canapea si povesteau. Cand am ajuns in fata lor, acel barbat ma masura din cap pana in picioare si afisa un zambet sarcastic. Am privit la tata confuza.
-Iubita, el este Andree. Badiguardul tau.
-Ce?
-Doar nu ai cezut ca glumesc. Am vorbit foarte serios.
-Dar tata..... sunt vampir. Si sunt fica ta. Numai cand aud numele Argent incep sa tremure toti de frica. Nu am nevoie de el. Te rog.
-Imi pare rau daca nu iti convine, dar eu am stabilit deja. Acum hai la Abe. Are de dat niste explicatii serioase.
-Si cu scoala cum ramane? Doar nu o sa vina la ore cu mine si Lexy.
-Lexy are si ea propriul ei badiguard, dar inca nu stie. Stai linistita nici nu o sa sti ca e prin preajma.
-O doamne Arthur, ma scoti din minti.
-Asta e reciproc Katerina.
Am renuntat pe moment sa il conving ca nu am nevoie de bruta aia care era cat muntele de mare! Cum dumnezeu sa nu il observ? Am urcat in masina si pe drum nu am spus nimic. Masina a oprit in fata unei vile enorme. Peretele din fata era tot din sticla, dar nu se vedea nimic in interior. Iar interiorul era uluitor. Am fost condusi de o femeie om intr-o incapere enorma, ca un fel de living. In mijlocul incaperii erau canapele rosii in jurul unei mese de sticla. Pe peretii camerei erau vitrine cu sticle de bautura si scultpuri si alte obiecte de arta pe care le vezi doar in reviste si acasa la tata.
Deodata aparu si Abe in fata noastra. Veni langa mine si facu o plecaciune dupa care imi saruta mana.
-Ma bucur ca mi-ai acceptat invitatia Katerina.
-Abe, am venit la tine sa discutam ceva important. Interveni tata.
Abe se aseza pe un fotoliu dar nu isi lua privirea de la mine. Tata observa asta si se enerva vizibil. Daca reactioneaza asa la Abe nici nu vreau sa stiu cum ar reactiona daca ar sti de mine si de Mike.
-Ce s-a intamplat Arthur? Vrei ceva de baut?
-Lasa diplomatia, sa trecem direct la subiect. Daca te mai atingi de Katerina o sa schimbam foaia.
-Arthur...
-Nu uita ca este fica mea....
-Asa deci.... ti-a spus de mica noastra intalnire.
-Ce ar fi sa nu ma mai intrerupi. Nu imi place ca te dai la ea. Asa ca vazi ce faci.
-Bine bine.... sper ca nu te-am jignit Katerina.
Ce usor dcapase si se rezolvase treburile. Adica din 2 vorbe gata? Atat de ciudat...
-Acum ca toate sunt rezolvate ce zici de paharul ala de burbon?
-Imediat prietene. Si diseara haideti la local. Tin o petrecere si as vrea sa veniti.
-Cu multa placere Abe.
Eu am iesit din casa in gradina si m-am asezat pe balansoar. Am inchis ochii si am inceput sa ma gandesc la viata mea care s-a schimbat radical de gand a aparut Mike. El m-a schimbat. As fi vrut sa il vad azi.
-Ce faci aici scumpete?
Am deschis ochii si l-am vazut pe Abe in fata mea. In lumina soarelui nu parea atat de urat. Adica avea trasaturi frumoase as putea spune. Ochii verzi, tenul usor bronzat, parul si barba neagra. Si nu avea mai mult de 30 de ani. Parea dragut imbracat in costumul lui bleomarin si camasa lui alba. Adica nu am stat niciodata sa il cercetez cu adevarat. Nu il vazusem niciodata de aproape si mai tot timpul pastrasem o distanta intre noi. Am ridicat privirea din pamant si am vazut ca si el ma privea cercetator. Parea ca examineaza fiecare detaliu al meu. Cand privirile noastre s-au intalnit am simtit pe piele mi de furnicaturi si am unrosit ca proasta. Revinoti in fire Kate e doar un ganster. Normal ca ma cerceta isi cauta urmatoarea partida de aventura.
-Pot sa ma asez langa tine?
-Normal, doar e casa ta.
-Dar nu vreau sa fiu nesimtit. Sa te simti din nou ofensata.
-Abe....
-E in regula draguta.
Apoi a plecat fara sa spuna mai nimic. Ma uitam cum se indeparteaza si nu imi venea sa cred. Era un om tare ciudat. Acum facea ceva perfect normal si in urmatoares secunda era un ganster vampir de temut. Ce o mai fi si cu barbatii astia. M-am ridicat si eu de pe balansoar si am plecat in casa. Tata radea cu Abe si se pare ca se distrau de minune. Cand mi-au observat prezenta au redevenit seriosi.
-Andree o sa te conduca acasa scumpo. Eu mai am treaba.
-Pot merge si singura.
-Nu uita ce am vorbit printeso.
-Nu am cum sa uit.
Am mers langa el si l-am sarutat pe obraz apoi am luat paharul de burbon din mana lui si l-am baut pana la ultima picatura. Apoi i l-am intins. M-am intors spre Abe si i-am zambit si pe urma am iesit afara din casa fara sa mai spun nimic. Andree ma astepta in fata masinii. Am urcat in liniste si asa a fost tot drumul pana acasa. Am urcat scarile in fuga si am intrat in casa. Lexy era acolo cu iubitul ei si invatau la ceva. Cand au vazut ca am intrat val varteji in casa s-au speriat.
-Ce ai Kate?
-Deocamdata nervi. Si de data asta nu e vina lui tata.
-Ai vorbit cu Mike?
-Nu... e vorba de...
Nu am continuat si am plecat spre camera tatei de unde m-am intors cu o sticla de burbon. Am desfacut capacul si mi-am turnat intr-un pahar. Discutia mea cu Abe a pus o amprenta asupra mea si nu inteleg de ce. Au fost doar niste cuvinte aruncate la vrajeala. Dar acea privire ma marcat.
-Kate! Ce faci? Daca vede tata ca ii bai din editia limitata de burbon... si apropo de Mike.
-Nu imi zi acum de el. Si cu tata e o alta poveste. Daca el vrea sa am badiguard atunci macar sa am nevoie de unul. Si apropo unde e Andree?
-Aici sunt domnisoara Katerina. Cu ce va pot fi de folos?
-Auzi aici. Nu am nimic cu tine personal. Daca te fac cu nervii si demiseonezi tata imi aduce altul, asa ca hai sa fim prieteni. Eu am viata mea privata si intima de care tu nu te legi. Doar daca vrei sa imi fi amant. Vrei?
Am ridicat o spranceana si am inceput sa rad. Saracul Andree nu stie ce il asteapta.
-Nu vreau domnisoara...
-Si daca imi mai spui o data "domnisoara Katerina" jur ca te trazbesc in cap cu ce apuc. Imi spui Kate. Si daca tot stai aici de pomana ce ar fi sa te duci pana la magazin sa imi iei ceva de baut si niste cipsuri? Presimt ca va fi o seara tare lunga.
Am plecat pe urma in camera mea si am inchis usa. Abia cand m-am asezat pe pat am vazut ca Mike era in fata geamului.
-Ce dracu cauti aici? Daca te vede tata? Sau Andree?
-Amantul?
-Ai auzit tot ce am spus? Acum mai nou asculti tot ce spun si ma urmaresti?
-Nu iubita. Imi era dor de tine si am vrut sa te vad.
A venit langa mine si m-a sarutat. L-am luat in brate si mi-am pus capul pe pieptul lui. Inima ii batea incep si rar. Era atat de bine.
CITEȘTI
Inger & Demon
VampireKate este o fire rebela, care traieste clipa. Dar ce se intampla cand isi gaseste sufletul pereche? Mike este o persoana sociabila, care stie ce vrea de la viata. Dar viata ii este data peste cap atunci cand o cunoaste pe Kate. Pe cei doi ii uneste...