Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım. İlk olarak etrafıma baktım ama gitmişti. Okul için hazırlanmaya başladım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım. Ve sonrasında uzun uzun kendime baktım kalçama kadar uzanan kumral saçlarım var dı, ay ışığı kadar parlak bir cildim var dı, elmacık kemiklerimin ve burnumun üstünde turuncu çillerim var dı. Ben kendimi güzel buluyordum. Dün akşam gece arkadaşımdan rica ettim kimsenin bana yakın davranmasına gerek yoktu gerçek arkadaşlarım olsa yeterdi. Odama geçtim biraz makyaj yapmaya karar verdim çok doğal olmalıydı. Normalde eşofman, bol tişört giyerim ama bu sefer daha farklı giyinmeye karar verdim.
Okula geç kalıcaktım hemen arabaya atladım ve annem beni okula bıraktı. Dün ki gibi kimse yanıma gelmedi okul dolabıma gittim eşyalarımı aldım ve sınıfa geçtim. Ama sınıfımızda bir sıra eksikti bir kişiyle yan yana oturmam gerekti ve tek oturan bir kızın yanına gittim.
Merhaba ben Emily senin adın ne
-Merhaba ben teagan memnun oldum EmilyBence ilk tanışmaya göre iyi bir başlangıçtı. Onunla daha çok konuşmak istiyordum arkadaş olmak istiyordum. Küt kesim sarı saçları kahverengi gözleri ve kumral bir teni vardı
Çok güzelsin bence iyi bir arkadaş olabiliriz
-bence de Emily :)Öğretmen gelir
Ve sınafa öğretmenimiz girdi elinde bir sürü A4 vardı galiba sürpriz sınav yapacaktı. En azından felsefem coğrafyam iyiydi
-herkese merhaba çocuklar bugün sınavınız var sıralarınızda
eşyaları toplayın lütfenİkimizde eşyalarınızı çantalarımıza koyduk ve sınavımıza başladık. Sonunda ders bitmişti daha kahvaltı bile yapmadığım için yemekhaneye indim. Bir Burger ve patates kızartması aldım. Aslında boş yerler var dı ama arkadaş edinmek için dolu yerlere oturmak istedim.
Merhaba buraya oturabilir miyim?
-oturabilirsinMasada 3 kişi var do benle birlikte 4
Ben emily sizin İsimleriniz ne?
-ben alexa
-ben Jordan
-ben de lili
Memnun oldumBirbirimize telefon numaralarımızı verdik ve sohbet etmeye devam ettik
6 saat sonra
Okul çıkışı yeni tanıştığım arkadaşlarım beni beklemiş bunu görünce yüzümde küçük bir tebessüm oluşmuştu. Birlikte evlerimize doğru yirümeye başladık. Alexa işe veriniz çok yakındı diğerlerinin evi okula ve bize çok uzaktı biz evlerimize girdik Jordan ve lili yürümeye devam etti. Evde yine tektim hava daha kararmamıştı. Duş almak için banyoya gittim çıktım ve pijamamı giydim.
Kendime yemek hazırlamak için mutfağa gittim ama aniden kapı çaldı. Kapıyı açmak için mutfaktan çıktım gelen annemdi çok erken çıkmıştı
Hoşgeldin anne
-hadi valizini hazırla tatile gidicez yarın
YaşasınTam o sırada konferansla lili, alexa, ve Jordan aradı. Ve onlara da bu mutlu haberimi söyledim. Hava jararmıştu tabii ki de elimde bir dilim ekmekle odama gittim...
YOU ARE READING
gece arkadaşı
Paranormalarkadaşı olmayan yalnız kızmız her gün dışarıda kendi kendine dolaşır annesiyle pek iyi anlaşamaz babası desen ortalıkta yok küçük yaşta terk etti. 10 yaşına kadar kızımız hiç baba yokluğu çekmemiştir annesi çok iyi bakmıştır ama yaşı ilerledikçe so...