* * *
Loki'nin çaldığı TemPad'lerin ve eski TVA dosya zulalarının hepsi, Thor'un sonunda Thanos ile yaptığı son dövüşün ardından Midgard'a döneceğini söylüyordu.
Loki'nin Thor'un ne zaman ve nereye döneceğini bulması uzun zaman almıştı, ama onu sonunda bulmuştu. Kardeşini en son gördüğünde, New York Savaşı'ndan sonra zincire vurulmuş Asgard'a götürülüyordu. Thor onu son gördüğünde, Thanos son kez canını yakmıştı. Loki, Thor'un TVA'daki Loki'nin kendi cesedini tutarken çekilen görüntülerini hala canlı bir şekilde hatırlıyor; kendi cansız gözlerinin görüntüsü hala periyodik olarak ona geri dönüyordu.
Ne olursa olsun, Thor'un Loki'nin ona söyleyeceklerini ne kadar kabul edeceğinden emin değildi. Thor'un ilk etapta ona inanacağından bile tam olarak emin değildi.
Yine de kardeşini özlediğini biliyordu. Onunla yeniden bir araya gelmek için her şeyi yapardı. Thor ona inanmasa bile, son kez olsa bile onu tekrar görme şansını kaçırmayacaktı. Tek sahip olabileceği buysa, sadece veda etme şansı istiyordu.
Loki, Thor'un gemisinin New York'a varmasına beş dakika kalana kadar evde bekledi. Kendisini Malibu'dan New York'a kolayca taşıyabilirdi; sihrini mükemmelleştirmek için yıllarını harcamıştı ve hala o yıllarını sabırsızlıkla bekliyordu.
Gerçekleştiği zaman, Thor'u taşıyan gemi tam da olması gerektiği zaman üzerinden geçti. Loki, en azından zaman çizelgesinin bu yönleri değişmeden kaldığı için rahatlamıştı.
Thor'un gemiden dışarı adım atmasını beklerken Avengers kompleksini oluşturan bölgenin sınırına gelene kadar kendini daha da yakına ışınladı. İlk çıkan o değildi, son çıkan da değil, bu da Loki'nin onu çağırmasını zorlaştırıyordu.
Bir an için Thor'a işaret vermeyi neredeyse unuttu. Sadece kardeşine bakakaldı. Loki'nin onu son gördüğünden farklı görünüyordu ama yine de şüphe götürmez bir şekilde kendisiydi. Omuzlarının duruşu, yürüme şekli, iniş alanında bile sesinin gürlemesi. Loki hepsini tanıdı, kardeşini nerede görse tanırdı; nefesi onun tarafından tutulur, parçalanır, dikkati dağılırdı.
Neyse ki Thor en yakın binaya girmeden Loki kendine geldi. Thor'un yukarı bakacağını umarak, tepesinde uçan iki kuzgunun yanılsamasını gönderdi. Doğal olmayan hayali yaratıklar havada ötmeye başladı.
Thor yukarı baktı. Loki nefesini tuttu ve ağabeyinin babalarının kuzgunlarını tanıyarak iki kez yukarı doğru bakışını izledi. Kafası anında döndü, hareket için ağaç çizgisini taradı. Loki elini kaldırıp, bir yeşil ışıkta kaybolmadan önce kuzgunların uçarak ellerine dönmesine izin verdi.
Uzaktan, Thor'un gözleri onun üzerine iniyor gibi görünüyordu. Her halükarda vücudu Loki'nin yönüne döndü ve aramayı bıraktı, sadece ileriye baktı. Bir anda elindeki devasa silahı bıraktı ve ileri doğru koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
believe in second chances | lokius+Thor
Fiksi Penggemar"Onun beynini yıkamadım," diye tekrar seslendi Loki kollarını göğsünde kavuşturup üst direğe yaslanarak Thor'un yukarı çıkmasını beklerken. Oradayken Loki ona "Onunla evlendim." dedi. "Yapmadın," Thor düşünmeden, tereddüt etmeden söyledi. Daha sonra...