Selamat membaca,
Typo bertebaran.Harap korang suka story baru Isha 😘..
Isha publish balik story ni so selamat membaca!!
♥╣[-_-]╠♥
Flash back!
Hah,hah,hah,hah....
Aku berlari sekuat tenaga menuju ke rumah,aku tak pasti kenapa aku berlari tapi hati aku mengatakan seolah-olah ada sesuatu yang buruk berlaku.
Brak....
Daun pintu ku tolak kuat,
Terpana....
Dihadapan ku terlihat dua jasad yang dibalut kain kafan dan dikelilingi oleh keluarga terdekat ku..
"A-pa yang terjadi?"soalku.
Hening....
Tiada siapa yang menjawab..
"Ni semua salah kau!!"ucap salah satu mak cik aku namanya Badariah.
"Ha?"
"Siapa ni?"aku menunding kan jari ke arah dua jasad itu.
"Berani nya kau tanya siapa tu hah"ucap pak cik disebelah mak cik tadi iaitu Yusof namanya,tak silap lah.
"Nak"panggil pak cik Mad.
Ya, walaupun aku tahu mereka yang disitu adalah kerabat terdekatku.Tapi aku tidak berapa mengenali mereka,balik kampung pun tak pernah,sebab mak ayah aku sibuk dengan kerja.
"Pak cik Mad,apa yang terjadi sebenarnya?"soalku,aku perlukan kepastian dan satu satunya yang mampu memberi ku kepastian adalah pak mad.
"Nak,ayah dengan ibu kamu dah takde nak"ucapnya lirih.
Aku terkedu...
"Tuan dengan puan mengalami kecelakaan jalan raya semasa hendak ke tempat kerja"sambung nya lagi..
Tidak,tak mungkin....
"Pak mad tipu Dar kan,ibu dengan ayah adalah,pagi tadi elok je sarapan dengan Dar"ucapku.
Mana mungkin ini semua tipu,ibu dengan ayah ada lagi,aku ingat lagi macan mana ibu dengan ayah aku tersenyum memandang ku...
"Dar,pak mad tak tipu Dar"ucapnya..
"Ti....tidak,tidak tak mungkin"jeritku.
End Flash back.
Arghhhh.....
Hah,hah,hah....
Aku tersedar dari mimpi ngeri itu lagi..
Aku terus melihat jam di sebelah,dah pukul 6.00 lebih baik aku bangun untuk solat.
~~~~~~~~~~~~
Selamat membaca,
Jangan lupa untuk VOTE & COMMENT ❣️
BYE🍁
YOU ARE READING
𝐇𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐃𝐢𝐫𝐢𝐦𝐮 | C |
Romancedon't trust too much , don't love too much , don't care to much . that "too much" will hurt so much . ~~~~~~~~~~~~ Aisyah Darfina gadis yang kehilangan orang tua ketika dia masih belum mengenal dunia.Dia dibesarkan oleh pak cik dan mak cik nya yang...