Cuvânt înainte:Ok, deci se pare că acesta va fi și primul capitol din al doilea volum al seriei "Pamflete cu zodii". Ce să zic, sper să vă placă și să ne citim la fel de bine cum ne-am citit la primul volum. Nu vă m-ai rețin, vă las cu povestea.
Kisses!
CONVERSAȚII ÎNTRE
ZODII ȘI AUTOARE
♋: Mi-era dor de toată atmosfera asta. Nu-mi vine să cred că mergem să o cunoaștem pe autoare!
♑:Știu, abia aștept!
♍:Eu nu! Cred că e o persoană care nu prea are toate țiglele pe acoperiș având în vedere întâmplările din sezonul trecut.
♈:Daa...Mai ales faptul că m-a transformat în femeie. Va plăti pentru asta!
♐:Taci dracului din gură! Înțeleg, având în vedere că te comporți ca o fetiță râzgâiată cât e ziua de mare.
♒:Măcar atunci aveai o scuză. *spune rânjind *
♈: *scoate limba la cei doi* Ai dracu' de misogini *în șoaptă*.
♌:Faceți liniște. Cred că am ajuns.
Leu deschide ușa, iar înăuntrul încăperii văd o creatură care stătea cocoșată pe un fotoliu și asculta muzică la căști. Mdaa.....Asta sunt eu, autorea.
♎:Alo, tanti autoarea, tu ești?
♏: Nu mă, e mă-ta mare în bermude.
♓:Terminați amândoi! Ne faceți de râs.
♏:Știi, într-un fel ea ne face să ne facem de râs....
♓:Vrei să taci, te rog?! Ăhăm...Autoare, am venit.
♉:Asta e surdă oare? Suntem aici de 5 minute și nici măcar nu ne-a observat.
♐: Stați așa. O fac eu să fie atentă la noi. *se duce spre autoare și îi scoate căștile din urechi* Hello,rază de soare! Suntem aici de când lumea și pământul și tu ne ignori? Păi nu se face așa. *dă din cap dezamăgit*
Autoarea (A): Cine parastas sunteți voi?!
♌: Lăsați-o, are mintea scurtă.
♍: Tăceți din gură toți. Suntem zodiile. Ne-ai chemat pentru că vrei să ne propui ceva, ai uitat?
Autoarea: Aa, voi erați. Ce să zic, luați un loc.
♋:Deci...Tu ești autoarea.
A: Da, chiar eu. Aveți întrebări?
♋:Da, am eu una! Cum ți-a venit ideea asta trasnită de a-l creea pe Berbec?! Doamne, mă mir cum nu e în arest.
A: În orice gașcă de nătărăi trebuie să fie un sef.
♈: Auzi, mă, adică eu sunt șeful vostru!
♏: Lăsați-l, nu s-a prins.
♈: Dar, am și eu o întrebare. Pot să știu și eu de ce m-ai transformat în femeie sezonul trecut? Sau de ce tu ne-ai făcut pe mine și pe Zeus să fim dușmani? Acum suntem BFF!
♑: Săracu' de tine. * rânjește *
A: Pentru că e povestea mea și fac ce vreau în ea! Nu mă enerva.
♈:Sau ce?!
A: Dacă mă enervezi te pun să faci twerk pentru boșorogii de la azilul de bătrâni!
♊: Haha.... Vreau să văd asta!
♈: Gata,tac! Da' periculoasă m-ai ești tu....
♉:Uuu, cipsuri! * se înfige în bolul cu snacks-uri*
A: Da, sigur, servește-te că ești la tine la tărlă....
♓: Hai să lăsăm întrebările tâmpite pentru altă dată. Mai bine ne spui ce voiai să ne spui.
A: Aa, am și uitat!
♌: V-am zis eu că e scurtă de minte.
♊: Nu m-ai fi rea, Leuț. Lăsați-o să spună ce are de spus.
♌: Ți-am spus să nu îmi m-ai spui Leuț în public!
Toți: Awww, ce drăguț!
A: Ăhăm, mă ascultă și pe mine cineva?
♎: Nu-i băga în seamă. Sunt toți niște dereglați. Te ascult eu.
A: Mai bine decât niciunul. Vreau să vă fac o propunere.
♒: Ce propunere ciudată vrei să ne faci, vrajitoareo?
A: Nu, e vina mea că v-am făcut atât de dobitoci! Mă rog, ce a-ți spune de un nou sezon "Pamflete cu zodii"?
♋:Serios?! Doamne, daaaa!
♍:Rac, nu te entuziasma prea tare!Nu toată lumea e de acord.
♏: S-o crezi tu! Eu vreau noi aventuri. M-am plictisit acasă.
♏: Propun să facem un sondaj. Deci cine e pro să ridice mâna, iar cine e contra să lase mâna jos.
Toți în afara de Fecioară ridică mâna.
♍:Ai dracu' de idioți! *își dă o palmă peste frunte*
Ceilalți: Nou sezon, nou sezon!
♍: Asta e!
A:Super! Acum, afară toată lumea. Am de scris o carte.
Toată lumea iese pe ușă, iar în drum spre casă decid să se oprească la un fast food pentru a sărbători faptul că acum vor face un al doilea sezon. Numai Fecioara este nefericită, iar în tot drumul spre casă le-a spus celorlalte zodii că sunt niște idioți și că nu au pic de creier în cap.
CITEȘTI
Pamflete cu zodii | Vol 2
HumorVoi chiar credeați că ați scăpat de minunatele noastre zodii? Ei bine, s-au întors. După un concediu în care au stat pe bară, fără să mai treacă prin aventurile specifice lor, zodiile au simțit un gol în stomac, ca și cum ceva le-ar lipsi...